Netflix

Hver gang jeg starter en film fra netflix kanalen, går der 10-15 minutter hvorefter skærmen går i sort, der kan ikke vælges andre kanaler og boksen skal genstartes. Fejlkode hdcp integreret check

Hvordan kan det afhjælpes???

12 Kommentarer

Hej 

har samme problemstilling, den begynder at hakke lidt i det efter ca 15 min og så kommet fejlen med hdcp link entegrity check. Så kan man kun genstarte det hele, men fejlen kommer bare igen når man har set 5 min igen. 

Ja det er så det sjove ved det.

Det sker kun 1 gang hos mig og kun på tv`et i stuen (hovedboxen)

Ser jeg netflix i soveværelset kommer fejlen ikke.

Meget mærkeligt....

Det er også kun i stuen (hovedbox) hvor jeg har problemerne 

Har samme problem, ringede til TDC, den arme stakkel jeg talte med sagde at der var andre der havde samme problem, og at hun ville kontakte teknisk support og ville vende tilbage når de havde fundet en løsning på problemet.

Hvis jeg kender TDC's tempo sker der nok ikke noget foreløbigt....

Jeg har samme problem både med TDC Film og Netflix og har haft det siden 1. januar 2016 begge dele har virket fint indtil Boksen blev opdateret der. nogle gange kan der dog gå helt op til en time af en film før problemet opstår.

Det kan ikke afhjælpes manuelt. Om det skyldes at nogle af de bokse TDC benytter er af ældre dato (har samme fejl og min boks er ca 5 år gammel) - er svært og vurdere men det er lidt bizart at nogle slet ingen problemer har og andre oplever massive problemer på hovedboksen.

Der kommer desværre nok til at gå en rum tid før TDC får dette ændret, men ligenu er funktionen nærmest ubrugelig desværre.

TDC hotline er uden løsninger, andet end de kan melde det til teknisk support som ikke umiddelbart har en løsning. Så alt i alt en for tidlig release til en masse kunder der så desværre oplever det fungerer rigtigt skidt i en periode. Så tålmodighed er vist endnu engang et nøgleord. Selvsamme problem afholder mig i den grad for at forsøge HBO nordic abonnement igennem TDC boksen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Det er helt korrekt, at der har været lidt udfordringer med Netflix på TDC TV-boksen, men der skulle være hjælp at hente.

Som @Thorgaard76 skriver, så er der forskel på hvordan fejlen indtræffer, alt efter hvilken TV-boks du sidder med.TV-boks.JPG

Hvis du sidder med en nyere TV-boks (som vist på billedet) eller en trådløs multiroom, så kan fejlen ofte afhjælpes ved en simpel genstart. 

Hjælper det ikke noget at genstarte eller sidder du med en ældre model, så skal du tage fat i vores Hotline på 70 70 30 30, så vi kan se nærmere på det og evt. fejlmelde det til vores tekniske afdeling som kan lave yderligere fejlsøgning.

Beklager de gener dette kan have medført.

/Nikolaj

Kære TDc

Jeg har i tillid til jeres udmelding om Netflix på TDC tegnet abonnement. Efter ca. 15 minutter får jeg følgende meddelelse:"ikke istandtil at vis denne video tjeneste. HDCP link integritet check mislykkedes ".  Det er ringe at lancering af tjenesten sker før at man har sikret at systemet følger med. HBO fungerer ivrigt udmærket. Lad os nu omsider få en tilbagemelding på hvad der sker med Netflix på TV!!

Det kan jo ikke nytte noget, at hele systemet skal genstartes hver gang. Jeg har en nyere box, men problemet opstår fuldstændig konsekvent, hver eneste gang jeg tænder for Netflix. Det må I se at få fikset!

Jeg har ringet til TDC hotline tre gange. De to første gange forklarede man, at boxen skulle genstartes. I dag den 12. april 2015 fik jeg at vide, at man ikke tog sig af Netflix hos TDC. Jeg skulle ringe direkte til Netflix. Det forstår jeg ikke, for det var TDC, der tilbød mig en måneds gratis Netflix. Men som hos alle andre debatører, så kan man åbenbart ikke løse problemet. Jeg har en Apple TV boks. Anvender jeg den, så virker Netflix via TDC's net. Imidlertid vil jeg ikke investere i tre Apple TV, så vi kan se Netflix i alle tre rum. Vi tilsluttede os Netflix via TDC, fordi vi ville undgå Apple TV boksen. Jeg forventer, at vi opsiger abonnementet på Netflix, for det virker ikke via TDC's bokse. Min hovedboks er Cisco P/N 4042381 - 02/12 - model ISB2231-TDC

1 vi er vist nok i 2016. 2. dem der sidder I kundeservice er ikke alle lige vidende omkring detaljer og derfor kan det virke frustrerende. Men hvis du har haft kontakt til dem 3 gange om det samme, så bed om at få en teknikker til at ringe dig op - og insister på det uanset hvad, og sig det drejer sig om fejl på boksen fx af en periodisk karakter.

Det er TDC der står for Netflix på deres boks og deres ansvar at det virker. Klart det med abonnements delen IKKE er noget med TDC. så hvis det er den del der fejler skal du have fat i Netflix.

Min fejl er i øvrigt afhjulpet af en sprit ny box, hvor jeg kun har oplevet enkelte gange den er genstartet, sikkert pga opdateringer, da det jo ikke altid er til at se på forhånd og fik 2 gang super service, første gang fik jeg en der lovede mange ting, men som vist ikke helt havde styr på sagerne og den slags kan jo ske. 

Ud fra dit modelnummer vil jeg sige din boks er for gammel til at kunne afvikle det ud fra de informationer jeg fik, så fejlmeld boksen, så plejer de teknikere at have ret godt styr på sagerne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)