Svar

Muligheder for flytning af film fra Home Trio boks til ny TDC TV digitalmodtager

Hej forum.

Jeg har modtaget en ny TDC TV digitalmodtager som erstatning for en ældre Home Trio boks.

På den gamle Home Trio boks ligger optaget materiale. Noget af dette materiale kunne jeg godt tænke mig at kunne se på den nye TDC TV digitalmodtager.

Jeg er bekendt med at på grund af rettigheder, så har man ikke tilladt kopieren af optaget materiale fra TDC udstyr til eksternt udstyr, men her skifter jeg et TDC udstyr med et andet nyt TDC udstyr.

Jeg er ligeledes bekendt med, at tidligere har det ikke været muligt at flytte film til nyt TDC udstyr.

Er der sket noget nyt, der muliggør flytning af optaget materiale til nyt TDC TV digitalmodtager?

icon

Bedste svar af 2515 6 august 2014, 20:48

hej Reynir.

hvis du har fået ny modtager- mister du alt hvad du havde liggende! desværre!!!!!!

mvh.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Reynir.

hvis du har fået ny modtager- mister du alt hvad du havde liggende! desværre!!!!!!

mvh.

Tak for dit svar Hovmester.

Dette er også det jeg have frygtet og forventet, set i lyset af de andre svar her i dette forum. Det er åbenbart intet blevet forbedret!

Man skal bare være klar over, at at optagelserne i HomeTrio er intet andet end midlertidige, i modsætning til DVD'er og nok rigtige harddiskoptagere.!

Hilsen

Reynir

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)