Mit TDC virker ikke på min tablet (Google Nexus 7)

Hej,
Jeg er Home Trio kunde og har trådløst internet hjemme.
Jeg har købt en Tablet (Google Nexus 7) med Android 4.1, men når jeg går ind, via "play butik", og downloader "Mit Tdc" virker webtv ikke (jeg er kun inden for hjemmet) men det virker fint på de bærbare Pc'er vi har. Når man prøver at logge på webtv (på tableten) får man en besked om at "der er ikke forbindelse til kanalen lige nu - prøv igen senere" - det senere har nu ikke været muligt at ramme siden juleaften!!!

Virker app'en ikke på android? Eller hva' er der galt?

Er der noget andet der også skal downloades for at få det til at virke? I så fald ville det jo være en fordel hvis der blev gjort opmærksom på det va Tdc app'en.

Jeg er logget på, men TDCplay virker heller ikke - får besked om at det ikke er indeholdt i mit abonnoment??? Gu' er det så - jeg er Home Trio kunde og befinder mig på hjemme adr. hvor det er den samme IP-adr der benyttes til forbindelsen.

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Robert

Tak for dit indlæg.

Du har jo fået svar via mail, men for at andre også få svar på dit indlæg, så svarer jeg dig lige igen.

Grundet at din tablet ikke har SIM kort, så kan den endnu ikke bruge, de service der er tilgængelige i appen.

Det er fordi vores systemer kategorisere en tablet som en mobiltelefon. Det er jo ikke rigtigt, men systemerne kan p.t. kun se en computer eller en mobil.

Når en tablet, uden simkort prøver at bruge Webtv eller TDC Play, så tænker den ”denne mobil har ikke et SIM kort, dermed ingen adgang”

Vi arbejder på at finde en løsning, hvor en tablet bliver kategoriseret som en tablet, og dermed giver adgang til det samme som en computer i hjemmet.

Hilsen Martin

Hej tak for svar - endelig noget en bøhtosse som mig kan forstå Blinkende humørikon

Så nu venter jeg bare på at der dukker en løsning op.

Men indtil de finder en løsning kan du tilgå WebTv via din browser på tabletten.

Hej

Her skal du downloade firefox browseren fra play (crome virker ikke) og så ind på mit.tdc.dk - webtv

vælg ok til at installere plugin og vupti

Det virker på min nexus 7

Mvh Peter

Tak for forslaget, men det er forsøgt - det virker heller ikke :-(

Hej Martin,

I forlængelse af mit problem med at "Mit TDC" ikke virker på min Google Nexus 7 tablet, har TDC nu lanceret et produkt som virker med/på Android og det skulle så afhjælpe problemet - men, men, men det virker kun til og med Android 4.0 Gal humørikon og så er jeg jo lige vidt efter som min tablet er så ny at den bruger Android 4.2.

Er der en årsag til at TDC lancerer noget der allerede er forældet fra start?

Har lige læst dit svar, men det er jo en gammel sag, og problemet er der stadigvæk. jeg har lige købt en ny sony tablet hvor jeg har samme problem. Den med opkoblingen tror jeg ikke rigtig på, jeg har en ældre Medion tablet, og selv om jeg tager simkortet ud af den og går ind over mit internet, kan den stadigvæk afspille TDC play.

Hej,

Ja det er en lidt gammen sag, men af en eller anden årsag har TDC fået det til at virke - nu virker det i hvert fald på min Nexus 7.

Jeg har efter 11 måneders "support" stadig ikke fået det til at virke.

Det sidste useriøse forslag var at nedgradere til Android 2. Seriøst?

Hvis TDC ville indrømme at de ikke ved hvad der skal til, ville det give mere respekt.

Men efter 15 - 20 fejlslagne forslag er min optimisme væk.

Hmm, ja hos mig virker TDC play på min Google Nexus 7 og har gjort det længe nu, så hvad årsagen kan være hos dig er ikke rigtig til at vide - prøv at tage den med ind i en TDC butik, det er jo der alle de kloge hoveder arbejder Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)