'Mit indhold' på TDC TV er væk efter opdatering (efteråret 2015)

Helt ærligt - og undskyld tiltaleformen - men I er nogle slyngler!

Jeg har netop i sommeren 2015 anbefalet mine forældre jeres TDC TV-løsning, da den bl.a. understøtter visning af billeder på tv'et, hvis man også har en Homedisk. Jeg har tidligere selv brugt denne løsning og været glad for det - derfor min anbefaling til de gamle...

Nu opdager vi så efter endt installation af deres Homedisk i denne weekend, at man i opdateringen af TDC TV i efteråret 2015 har konverteret hele TDC Play-universet til "TV Apps" (pånær musikken som stadig bliver brandet som TDC Play).

MEN HVAD VÆRRE ER: "Mit indhold" som netop kunne vise billeder fra Homedisken er forsvundet fra skærmen. Uden videre og uden information! Jeg fik et chok da jeg opdagede det, da det netop var en af grundene til at de skiftede fra YouSee til TDC TV.

Jeg vil derfor gerne spørge: Kommer denne feature tilbage - og hvornår? Og hvorfor er den overhovedet ikke med under "TV Apps" fra starten?

Det virker mærkeligt at I opdaterer TDC TV for at gøre det til et ringere produkt - så forklar os venligst hvad der foregår.

På vegne af mine forældre,

MVH Marco

Link til beskrivelsen af "den gamle feature":

https://kundeservice.tdc.dk/tdc-play/funktioner-og-brug/tdc-play-paa-dit-tv/mit-indhold

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Marco

Årsagen til, du ikke kan finde det på TDC TV længere er, at TDC Homedisk og Clouddisk udgår, da det desværre ikke har været muligt, at få en aftale igennem, så det kunne køre videre.

Derfor har vi i den seneste opdatering fjernet muligheden fra TDC TV og fra d. 11. januar 2016, er det helt slut med den løsning.

Som kompensation har vi sørget for, at man kan få et års licens til Microsoft Office 365 Personal, hvor man får 1 TB online lagerplads på OneDrive. Det kan du læse mere om her: tdc.dk/3910

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)