mister signal på tv

Hej

Er der andre som oplever at miste signalet?

nogen gange sker det med et par min mellemrum, andre gange går der 10 min.

det er på alle kanaler og begge bokse

9 Kommentarer

Haj dananneloise

Har du prøvet at se om der er driftforstyrelser?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Hej

Der er ingen driftforstyrrelse i mit område. Det har stået på i 4 dage nu.

Jeg har oplevet ret tit og oplever det stadig Trist humørikon... Samtidig er billedet ret dårligt nogle gange, det er ret pixileret...

Mvh

MarianneW

Har mistet det flere gange.... Det hele TV .. NET... FASTNET......og må ringe flere gange. En tekniker kom ud og sagde det var tordenvejr der var skyld i det ??????? Og klippede lidt af ledningerne og siden har det kørt rimeligt.... Bortset forsat der stadig ikke er tekst tv på HD kanaler.... Fandme bare ikke iorden TDC..... Træls ikke at kunne sætte undertekster på f.eks bonderøven på DR HD .... Som du skal gi ekstra for.... Uden og slå over på deres almindelige signal..... Som minder mig om de gamle tv med rør i og de er bare ikke iorden. Gider dem ikke mere og opsiger det hele...... Det er bare ikke godt nok det man betaler for her
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Har du husket at tænde for de digitale tekster på dit TV?

Vh

peter

For mit vedkommende er det når jeg ser TDC-Play på computeren at jeg "mister" signal...

Hvor skal jeg tænde for de digitale tekster henne?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kommer an på dit TV....

Hvis du modtager et ægte digitalt signal - så sendes teksterne i en sperat datastrøm. Mit eget TV slukker engang imellem for teksterne - så må jeg selv tænde for dem igen. Men det er et problem på fjernsynet og ikke i signalet.

Vh

Peter

Hej

ja alt står som det skal..... men der er intet tekstv....

Kan det være boksen der er noget galt med.

Mvh Collin

Omdømme 3

Nu snakker du om to forskellige ting.....

Er det tekster på programmerne der ikke er der eller er det TekstTV der ikke er der?

vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)