Svar

Mine Cmore kanaler er forsvundet.

Mine C more kanaler er forsvundet, out of the blue.

Optager i Game of Thrones for mig? Jeg håber, for jeg betaler i dyre domme for de kanaler....

Jeg aner ikke hvilket abonoment jeg har, men det giver ikke mening at Cmore kanalerne bare er væk. alle mine andre kanaler er der stadig og jeg kan finde nada info på jeres hjemmeside + jeg missede åben telefon tid.

icon

Bedste svar af Patrick11 14 maj 2014, 12:06

Hejsa alle i tråden her

Tror I ikke at det er dette som også gælder jer:

/t5/Tv/Ang%C3%A5ende-C-More-Series-C-More-Hits-og-C-More-First-Manglende/m-p/142649#U142649 

Hvis I vil have dem igen, er der en mulighed og link i tråden jeg henviser til Glad humørikon

Hilsen

Se original

8 Kommentarer

Har lige oplevet det samme og game of thrones har i bare at optage til mig. Hvad er der sket ?
Det er det samme her!

hvad sker der?

Det er simpelthen for dårligt.

Ligesom andre herinde forventer vi, at TDC har optaget Game of Thrones!!!

Mine C More kanaler er også forsvundet. Har læst andetsteds, at det er fordi TDC ændrer i samlerfordelene ved at fjerne disse kanaler. Deres samarbejde med C More er åbenbart ophørt. Men hvorfor har vi ikke fået noget at vide? Ser ligesom jer Game of Thrones og nu kan det ligesom ikke lade sig gøre. Kompensation eller jeg framelder mit abonnement.. For dårligt..

Mine Cmore kanaler er også forsvundet, og jeg havde glædet mig til GOTGal humørikon

Det er mine også, helt igennem useriøst, at vi betalende kunder, ikke orienteres og får et tilbud på evt. at beholde dem... er SÅ træt af TDC, helt seriøst. Det var så DEN samlefordel, der røg...

Ja hvorfor informerer TDC ikke om hvad vi får i stedet for CMore? NU!!!!

Gal humørikonnå så er det derfor min optagelse af GOT er sort det er virkelig for ringe TDC

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa alle i tråden her

Tror I ikke at det er dette som også gælder jer:

/t5/Tv/Ang%C3%A5ende-C-More-Series-C-More-Hits-og-C-More-First-Manglende/m-p/142649#U142649 

Hvis I vil have dem igen, er der en mulighed og link i tråden jeg henviser til Glad humørikon

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P