Spørgsmål

Meget dårlig kvalitet af optagelser

• Udforsker
  • 19 kommentarer
Når jeg afspiller optagelser fra Bla. TV3 - TLC -TV2- KANAL4- KANAL5 og mange andre, så er optagelserne så dårlige at man ikke kan få noget som helst ud af det, nogen gange er det fra start af optagelsen, og andre gange kommer det i løbet af optagelsen, jeg har kontaktet Support, og efter nogen dage fik jeg skiftet min TV Boks, men det har ikke hjulpet, jeg har udskiftet HDMI Kablet til en PRO Kabel.
Mit TV er et 65" LG 65UJ670. som er ca. 2 mdr. gammelt.
Mit ? går på om der er andre der har været ude for lignende.
Bent Kristensen

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
DSL har jo mindre bitrate end Kabel TV, og der er færre kanaler i HD, da båndbredden er begrænset, en stor højopløselig skærm gør også en lav kvalitet mere synlig.
Hej Radiomand.
Så burde det jo ikke være dårligt når jeg afspiller det på et andet fjernsyn, som har en lavere opløsning, så det må da være selve optagelsen der er noget galt med, det startede for ca, 3 uger siden. Der er også nogle af optagelserne der bare er sort skærm.
M.v.h Bent K
Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke tro andet end at som på andre bokse til diverse platforme, så optages det som det udsendes, altså det er TS Transport Stream, der optages, så optagelse er i 1:1 i forhold til direkte.
Jeg kan ikke rigtig få dine svar til at passe i min EDB verden, når der ikke har været noget galt før nu, så må det da være noget som er sket, med kvaliteten fra Yousee, mit fjernsyn viser jo kun i 1920x 1080 og det har det altid gjort, så jeg kan ikke se at det skulle være som du siger, da det eneste der er ændret er at jeg har skiftet TV, men stadig viser i 1920x1080.
Omdømme 2
Badge +2
Hej BMK1

Jeg er lidt i tvivl om hvad der menes.

Kan du eventuelt tage et billede af skærmen, for at vise hvad det drejer sig om? :)

Özcan, Yousee Forum Team
Jeg er lige nu på ferie , når jeg kommer hjem, så skal jeg ligge et biled op,
Bent K
Her er det som er optaget på TLC, men det er også dårligt på andre kanaler.

https://www.youtube.com/watch?v=H6BFGT5MlEc

Her er der også en vidio af optagelsen
Bent K
Omdømme 4
Badge +6
Hej BMK1

Det ligner noget, vi må få en tekniker ind over - man skulle tro, at det var harddisken, den var gal med i første omgang, men når boks nummer 2 gør præcis det samme, så må det være noget andet.

Det er noget, vores support kan arrangere, og de kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.
Jeg har haft Yousee support på , men de kan tilsyneladende ikke hjælpe, da fik jeg jo en ny boks.
Jeg vil da førsøge at kontakte dem igen, men det er jo meget vanskeligt at
komme igennem deres system, bliver konstant smidt af.
BMK1
Så kom jeg igennem til Support, jeg blev bedt om at nulstille den nye boks, så må vi jo se om det hjælper, har ikke stor tiltro til at det hjælper, men lad os nu se.
BMK1
Så er der gået godt og vel 1 måned, og problemet er der stadig, har nu kontaktet support igen, så må vi se hvad det ender med, jeg er ikke særlig optimistisk.
Bent K

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P