Mangler BBC-kanaler

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej, jeg har hvad der svarer til den store Famliepakke + Viasat - og burde dermed - i følge kanaloversigten - have adgang til 4 BBC-kanaler, men det har jeg ikke. De eksisterer ikke i min kanaloversigt.

Leif, Rønne

3 Kommentarer

Jeg har heller ingen BBC-kanaler. Havde BBC nyhedskanal engang, men det er mange år siden. Gad vide om jeg i årevis har betalt for noget, jeg aldrig har modtaget?

Jeg kan på "Mit TDC" konstatere, at jeg har Grundpakken + Visatpakken, i alt 65 kanaler, uden BBC. Viasatpakken omfatter i mit tilfælde bl.a. TV2News, TV3 sport 1, TV3 sport 2 og History samt nogle filmkanaler og den koster 299 kroner pr. måned.

Dette svarer ikke helt til reklametilbuddet, der omfatter 70 kanaler, inkl. BBC.

Hvorfor, der er denne forskel, har jeg ikke opklaret.

Jeg har ifølge "Mit TDC" Home Trio med 65 tv-kanaler - uden BBC - og betaler langt over tusinde kroner om måneden for det hele inkl. internetadgang og telefon.

Bør jeg omlægge til den Store Pakke med 70 kanaler - med BBC - der åbenbart er meget billigere og også omfatter bredbånd og telefon? Hvad koster en omlægning? Kan nogen her uden større besvær svare på spørgsmålet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)