manglende tv signal

• Deltager
  • 0 kommentarer
hej har haft slukket strømmen i en times tid og der efter kan jeg ikke starte tv boksen (internettet virker) men den siger der er fejl i signalet. er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det??? jeg har nulstillet boksen

3 Kommentarer

Hej

Du skal prøve at slukke alle boxe incl. dit modem.

Efter 30 sekunder skal du starte dit modem og når du har internetforbindelse skal du starte din digitalbox,

når der er billede på skal du starte dine multiboxe hvis du har nogle sådanne.

Det skal gerne hjælpe dig

Hilsen

hj100

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /MajaH
hej jeg har intet tv signal og har ikke haft det hele dagen, men dog internet ,min mand døde for 3.1/2 md. siden og jeg mener at vi havde erhvervs abbonnement, de regninger fra tdc mener jeg er sat til pbc betaling, men når jeg går ind i fakturaer, kan jeg se at efter hans død  mangler der åbenbart nogle betalinger, venligst oplys mig beløb og hvad der sker, jeg bor jo staDIGVÆK PÅ VORES ADRESSE (adresse og firmanavn er slettet), HVIS DER MANGLER BETALINGER BURDE i JO HAVE KONTAKTET MIG, VENLIGST mARIANNE, (Efternavn og adresse slettet), vENLIGST mARIANNE (efternavn slettet)

hej Marianne

Lad mig starte med at kondolere.

Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på du skriver i et kundeforum, og at det er andre kunder der svarer på spørgsmål. Dette forum er offentlig, så udover at slette dine adresse, har jeg også slettet dit spesielle efternavn.

Du er nød til at ringe til kundeservise, da de er de eneste der kan hjælpe dig.  70 70 30 30

Mine bedte ønsker for fremtiden. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P