manglende lyd

Hej. Jeg har dd ikke noget lyd på tv. Det er ikke fjernsynet der er noget galt med da der er lyd når jeg afspiller dvd. Der kommer lige et sekunds lyd når jeg skifter mellem canalerne. Kan lige hjælpe mig ... Har prøvet at tænde og slukke for modem

3 Kommentarer

Vi har to nye Panasonic Viera TV  TXiiCXC725. Samtidig har vi fået to trådløse bokse.

Der er ingen lyd til TV programmerne via den trådløse box til det nye TV, som er knyttet til den. Der er lyd på det nye  TV sat til homeboxen og på et ældre TV, som også er sluttet til en trådløs boks.

TDC har hjulpet, men givet op. De mener, det er et HDCP problem.

Jeg har skiftet TV uden lyd over til homeboksen. Så er der lyd på det. Jeg har også sat trådløs boks til det med lyd. Så forsvinder lyden. Det er altså trådløs boks og Panasonic TXiiCXC725 modellerne der ikke kommunikerer??????

Jeg er gået i gang med Elgiganten og Panasonic. De vidste, jeg skulle anvende TDC trådløs boks.

Venlig hilsen

Eholst2009

Problemet er løst. HDMI indstillinger skal stå i tilstand 1.

Hej Eholst,

Hvor fandt du Tilstand 1 under HDMI Instillinger. Var det på TV eller digitalmodtager. Jeg kan ikke finde nogen instillinger på Digital Modtageren, andet end Stereo versus Surround.

Dbh,

Klaus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)