Spørgsmål

Manglende lyd

• Deltager
  • 4 kommentarer
milo13
hej
har problemer med at lyd altså i som ingen lyd. har snakket med en fra teknisk hjælp og vedkommende siger at jeg skal opdatere mit tv da boks og tv ikke kan samarbejde da der mulivis er sket en opdatering i løbet af natten til i torsdags eller torsdagen han var ikke 100% at det var tilfældet (ifølge ham jeg snakkede med fra yousee) men tv´et er opdateret og stadig ingen lyd har prøvet at nulstille yousee boksen som der er forslag på tidligere tråd herinde men heller ikke det hjælper. er der nogen der har et super godt råd hvad man skal gøre? mit tv er et samsung smart tv fra 2012 og det er en cisco boks
Og yousee vil ikk gi meget hjælp andet den mulighed at informere om at mit tv skulle opdateres og forsøgte at forklare at tv' et er opdateret. Så med andre ord det var ikk deres hovedpine at mit yousee ikk virkede i stuen.

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hej milo13

Har du prøvet at teste boksen med et andet HDMI-kabel og eventuelt sat den på et andet tv i husstanden? Hvis muligt, naturligvis.
Har fundet skurken og det var ikk yousee det var en indstilling i mit tv der skulle ændres så alt vel i tv land her ☀️☀️☀️ og tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)