Spørgsmål

Manglende filmarkiv på ny homebox

Lidt ærgerligt, at der ikke er adgang til film arkiv. Man kan godt få lov at leje film, men ikke se de gratisfilm der ligger i arkivet. Jeg har Yousee bredbånd, men gennem en boligforening. Jeg betaler 149 kr. til yousee bredbånd, 500 kr. til Yousee tv kanaler, 119 kr. til Yousee mobilabonnement og 99 kr. til homebox. I alt betaler jeg 866 kr. til Yousee. Dette er åbenbart ikke nok til at få adgang til filmarkiv. Trist at man ikke gør mere for kunderne hos Yousee. Yousee's løsning til mig var, at hvis jeg yderligere tilkøbte et abonnement til deres filmpakke, så ville jeg få adgang til deres filmarkiv. Det er usmageligt...

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvordan det lige er hos DSL kunder ved jeg ikke, men på Kabel TV, så får man adgang til You See film, Filmfavoritter og C More via et af de aktuelle bredbånds abonementer.

Jeg vil foreslå at der tages kontakt til You See og høre hvordan det forholder sig hos DSL kunder.
Har været i kontakt med Yousee i dag. De kan desværre ikke hjælpe, som jeg også skriver i mit indlæg. De vil bare have flere penge. Det er trist. Udbudet på tv market er ikke ret godt, så Yousee kan jo selv bestemme, om hvordan de vil behandle sine kunder. Fik iøvrigt ikke at vide da jeg købte den nye homebox, at jeg ville miste mine fordele... Trist oplevelse....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)