Svar

Manglende danske undertekster på Viasat Action

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er der andre der, ligesom jeg, mangler danske undertekster på Viasat Action. Det gælder alle udenlandske film - franske såvel som engelske og alle andre. Det har efterhånden stået på i omkring 14 dage.

Alle mine andre "100" kanaler er der ikke noget i vejen med. 

Er der nogen, der har et godt forslag til, hvad årsagen kan være og dermed løsningen.

Jeg har naturligvis genstartet alle bokse i den rigtige rækkefølge flere gange og klikket på samtlige knapper på fjernbetjeningen uden at finde noget relevant. Der er et menupunkt, der hedder "undertekst sprog", men der står kun "ingen", og man har ingen mulighed for at ændre feltet. 

Tak for tilbagemeldingen.

Jeg kontakter 70703030 i aften den 12/5 efter 18:00 og rapporterer problemet til TDC TV.

13/5.

Er blevet kontaktet af TDC TV, der anerkender, at der er tale om en central fejl. Man vil grave lidt i root cause og forventer, at teksterne er tilbage indenfor en overskuelig tidsramme - forventeligt senest i morgen. 

Der er altså ikke tale om et lokalt problem, så I kan godt holde inde med at genstarte jeres bokse og favoritkanaler.

13/5 

Jeg har testet her til aften, og mine tekster er tilbage. Jeg vil derfor lukke denne tråd.

Jeg har været tilfreds med TDC' håndtering af denne sag, og er glad for, at den sluttede til alles tifredshed.

icon

Bedste svar af GTH 13 maj 2015, 12:10

Vi har været igang med fejlsøgning, og mener at have fundet og rettet fejlen.
Det er desværre ikke muligt at tjekke, før kanalen går igang med at sende i aften.

Mvh. Gitte

Se original

5 Kommentarer

Yes har haft nøjagtig samme problem, og har hadt det i to dage nu. Har prøvet genstarte boksen uden held - ved ikke hvad der er galt, men hvis vi er to der har samme fejl, så er det formodentligt TDC der har en fejl.

Det samme her. Det har også varet nogle dage. Så er der flere det gælder for.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har været igang med fejlsøgning, og mener at have fundet og rettet fejlen.
Det er desværre ikke muligt at tjekke, før kanalen går igang med at sende i aften.

Mvh. Gitte

NU må I snart komme ind i kampen, TDC.

Nu er der ingen tekster på Viasat Drama, og det har der efterhånden ikke været en uge.

Det er nøjagtigt samme memo som min anke i maj måned i år på Viasat Action.

Jeg kan, som vanligt ikke, checke det på min mobil, for I har jo fjernet alle film-kanalerne fra dette medie.

Pls få det lavet snarest.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ngud

Jeg har (ved et tilfælde) set dit indlæg vedrørende manglende undertekster på Viasat Drama.
Vi har nu haft gang i fejlretning, og mener at have løst probblemet.
Desværre kan det først testes fra kl. 19.00, når kanalen igen sender.

Skulle du en anden gang opleve fejl af denne type, vil jeg anbefale dig at ringe til vores Helpdesk, så der bliver bliver oprettet en fejlmelding på problemet. TDC Forum, er pimært målrettet kunde-til-kunde hjælp. Så en henvendelse via vores kundeservice, vil alt andet lige, betyde at vi hurtigere bliver opmærksomme på eventuelle fejl.

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P