lyd på disney junior

Lyden har været underlig de sidste to dage... Nogen der har det samme eller ved hvad der kan gøres??? Det er umiddelbart kun på det ene program...
Tak vh. Liselotte

16 Kommentarer

Vi har samme problem. Lyden er overstyret eller noget lign, og vi kender til en installation endnu hvor problemet er til stede

Det var da surt hvad kan vi gøre??? Det lyder som det samme problem....
Jeg tror ikke vi kan gøre noget før kundeservice tager telefonen igen, eller de selv finder fejlen...

Du har nok ret
Troede jeg var den eneste med det her problem. Men det er åbenbart udbredt.
Vi har nøjagtig samme problem..
nå er da glad for at jeg ikke er den eneste. var begyndt at tro måske det var en lyd frekvens på mit tv der var noget galt med. Glad humørikon men mon ikke de får det rettet når de er tilbage efter nytår. Humørikon med tunge 

bor på falster. ved ik om de har flere centraler. så kan være det er en enkelt der driller måske. tænker det var noget de måske kunne få gavn af at vide. hvis ikke så har de fået den besked alligvel Humørikon med tunge

godt nytår forresten

Vi bor. På bornholm så det er vidst ikke et sted det er galt... Men tænker at på mandag bliver det løst...
Osse Bornholm her..
så ihvertfald falster og bornholm... det giver vist mening, ift hvis det er en hardware fejl, jeg mener at kunne huske at vi har kabling den vej fra. Vi bor også på bornholm

Jeg planlægger at ringe mandag formiddag hvis ellers arbejdet tillader...

Vi har det samme problemer her på Fyn. Metallisk lyd kun på Disney jr. Vi skal bare vent til TDC er tilbage fra jul/nytår.

Jeg har haft det samme problemer det sidste par dage her på fyn men i dag er lyden normalt igen. 

Lyden var også dårlig på Sjælland, også i går søndag

Vi havde denne fejl omkring nytår også, og den har i hverdagene siden nytår været væk, men her til morgen viser den sit grimme ansigt igen...

Er der andre der er ramt denne gang også ??

Ja desværre, så nu bliver det desværre nok først rettet i morgen mandag

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P