Lær det så TDC

Hej

Så kan TDC igen lære noget.  Vi fik den 30. januar 2014 installeret Home Trio Basic, stor var vores overraskelse, da vi ikke kunne optage eet program, samtidig med, at vi så et andet.  Vi var lige nogle få hundrede meter for langt fra centralen.   Vi havde Boxer TV før, så det var en noget stor forandring til det dårligere.  DC kunne ikke hjælpe.

Jeg gik med nogle tanker, men da TDC teknikeren havde skåret antennekablet, og trukket det op på loftet, kunne jeg ikke lige prøve det af.

I dag sluttede jeg så antennekablet til vores gamle boks fra Boxer TV, HDMI fra boksen op til TV HDMI 2.  Og VUPTI kan vi igen se et program og optage et andet, når blot det ene f.eks. er et DR program.

Så brug dog dette TDC.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

tovebjarne skrev:
Hej

Og VUPTI kan vi igen se et program og optage et andet, når blot det ene f.eks. er et DR program.

Så brug dog dette TDC.

Så din anbefaling er at TDC skal levere en boks til at tage Boxer/DVB-T?
Næh, absolut ikke, men når TDC anerkender problemet med, at man ikke får leveret det man forventede, kan man jo anbefale min løsning, når det er muligt

Omdømme 2

Ok, så de skal anbefale en konkurrerende løsning, det giver jo mening.....
Svar fra TDC

Så din anbefaling er at TDC skal levere en boks til at tage Boxer/DVB-T?

Bjarne:

Nej selvfølgelig ikke.  TDC skal absolut ikke være Boxer tv behjælpelig.  I er jo konkurenter.  Men mange har jo en optagerboks stående.  Vi har f.eks. 2 stk.  og om de er fra boxer eller anden forretning er jo ligegyldigt.  Enhver her i Danmark kan jo se DR TV uden at skulle betale ekstra.  Hentes blot ned via alm. antenne.

Med venlig hilsen

Bjarne Andersen

Svaret her er absolut utilfredsstillende!!

Snak med Dorthe (øverste TDC Klagechef) om hvordan man læser en tekst, og besvarer den

Omdømme 2

Hvem skal snakke med Dorthe?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Svar her af kunder, dette er jo et KUNDE til KUNDE forum, TDC lytter sjældent med, så det hjælper ikke at bide hovedet af os, det gør hvert fald ikke at andre vil hjælpe næste gang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)