Svar

langsomt kanalskift


hejsa - de sidste par dag har min tv boks været lang tid om at skifte kanal der kan gå op til 10 sek før den nye algte kanal kommer frem, har prøvet at slukke for både homeboks og modtager men det har ikke hjulpet - nogen der har en ide om hvad der kunne være galt, der er masser af plads på harddisken så den er ikke fyldt op og kører med fuld hastighed på nettet

icon

Bedste svar af jk44 1 marts 2015, 12:07

Det er en server fejl så ingen grund til at gøre noget selv, der arbejdes på det

Jan

Se original

8 Kommentarer

Jeg har 100% tilsvarende problem!!!!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis en genstart ikke har hjulpet,så prøv en Nulstilling. ( 3 x sluk/tænd)
Denne sletter IKKE optagelser.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Venlig hilsen
   Trumle.

er prøvet hjælper ikke

der er flere også på facebook siden der har samme problem så tror ikke det er boksen men TDC der har et problem

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er en server fejl så ingen grund til at gøre noget selv, der arbejdes på det

Jan

tak for svaret Jan Meget glad humørikon

Oplever osse langsomme skift, plus at hverken ID Discovery eller Canal 9 fungerer. De har ikke virket siden torsdag nat.

Og hvornår forventes serverfejlen rettet. Nu er der gået 3 dage.
Kræver godt nok meget tålmodighed at se TV eller TDCPlay i øjeblikket

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)