Spørgsmål

Krav om internet fra TDC for kunne få bland-selv TV-pakke

Jeg er flyttet til Skælskør på en adresse, hvor Yousee ikke kan levere TV via mit telefonstik. Jeg vil meget gerne have bland-selv TV-pakke (som jeg hidtil har haft det på min adresse i KBH.), men denne kan nu kun leveres gennem min internetforbindelse. Den hurtigste forbindelse, jeg kan få fra TDC via DSL er 35/5, og Yousee vil ikke acceptere, at jeg bruger en internet fra en anden udbyder (f.eks. Stofa, som kan levere via coax med langt højere hastighed). Resultatet er, at jeg skal tvinges til at have en langsommere internetforbindelse fra TDC for at kunne få Yousee bland-selv. Kan det virkelig være rigtigt, at Yousee må stille krav om at man bruger deres internetforbindelse for at få en bland-selv TV-pakke via DSL?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er kun muligt at få leveret DSL TV fra You See på deres egne forbindelser, da det kun kan leveres på deres udstyr.
Omdømme 3
Badge +2
Hej

Vi kan ikke garantere optimalt TV, hvis det ikke er via vores egen forbindelse. Derfor kan vi kun leverer DSL TV over vores interent.

Özcan, yousee forum team.
Venligst svar på min privat besked, kan da ikke passe der ikke bliver svaret?

Ozcan skrev:

Hej

Vi kan ikke garantere optimalt TV, hvis det ikke er via vores egen forbindelse. Derfor kan vi kun leverer DSL TV over vores interent.

Özcan, yousee forum team.

Omdømme 7
Badge +7
Det er der da svaret på, kravet for DSL TV er You See Bredbånd, da TV signalet føres i forbindelsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)