Kommende film

Hej

Jeg er vældig træt af alle de film der snart kommer. I løbet af den seneste uge har jeg 4 gange fundet film der "snart kommer".  Kunne man ikke vente med at sætte dem på til en lille uge før premieren og så skrive "filmen er klar til weekenden" - fx. har jeg 2-3 gange villet se serien mistænkt med Helen Mirren. Men i nu3-4 uger har der stået "kommer snart" Endnu være er det med filmen "dødens gab" som har stået som "kommer snart på film" i flere måneder". Jeg ved jo ikke hvornår filmene kommer og risikoen for at jeg glemmer det inden de forsvinder igen er jo overhængende.  Det er ikke god service  - heller ikke engang god reklame, man ved jo ikke hvornår produktet kan købes, man glemmer alt om produktet inden det kommer på markedet ??

2 Kommentarer

Hej mose32

Det vil jeg meget gerne give dig helt ret i.

Det er godt nok ikke der jeg har problemet. Jeg har problemet med de almindelig udsendelser der sendes i tv.  En trailer til en udsendelse kan man jo nå at "tygge igennem" et utal af gange, før der sker noget. Det er dødiriterende og jeg kan levende forestille mig din iritation, når du ser ordene "kommer snart".  Gal humørikon

Hvorfor kan tdc ikke bare skrive, filmer kommer på, i den eller den uge, så har du da noget at forholde sig til.

Skal jeg flytte din tråd til "Forslag og ideer"? 

Hej

For ti minutter siden prøvede vi igen igen "dødens gab"  -den har nu i ca et halvt år stået som kommer snart.

Hvorfor ikke :

1. Kun sætte på når filmen kommer indenfor ca en uge..

2. Gøre det muligt at oprette favoritfilm, favorit instruktør med mere

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P