Kodning af fjernbetjening til Home-boks

Hejsa

Jeg kom på den brilliante idé at bruge fjernbetjening til home-boksen til både tv-boks OG tv. Jeg har tidligere fulgt jeres guide her på siden, hvordan man gør.
1) Hold TV/STB-knappen nede indtil sluk-/tændknappen blinker 2 gange
2) Indtast 0 0 1 og sluk-/tændknappen blinker 2 gange igen
3) Hold sluk-/tændknappen nede og lad fjernbetjening finde den rigtige kode
4) Ja knappen blinker rød indimellem indtil den finder den rigtige kode, hvorefter tv'et slukkes. Jeg får aldrig bekræftelsen på, at jeg har kodet fjernbetjeningen.

Dvs. tv'et slukker altså bare og derefter fungerer fjernbetjeningen stadigvæk ikke. Jeg har også prøvet at bruge alle fabrikatkoderne til Samsung, men ingen af dem fungerer Glad humørikon

Mvh Benjamin

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Husk at skifte mellem TV/Boks... grøn lys er boks og rød er tv

1. Tænd for fjernsynet.
  2. Tryk på SKIFT STB/TV MODE-knappen på fjernbetjeningen i mindst to sekunder, til "TV" blinker to gange øverst på fjernbetjeningen.
  3. Indtast "0 0 1" inden der er gået ti sekunder ("TV" blinker to gange for at bekræfte).
  4. Peg på fjernsynet med fjernbetjeningen. Tryk på TÆND/STV-knappen, til fjernsynet slukkes. Dette kan vare flere minutter, og i dette tidsrum blinker "TV" på fjernbetjeningen.
  5. Bekræft programmeringen ved at trykke på OK-knappen.
  6. Tryk på TÆND/SLUK-knappen for at tænde for dit fjernsyn igen. 
  7. Kontrollér, at fjernbetjeningen fungerer ordentligt ved at bruge den til at ændre lydstyrken med. Hvis lydstyrken på dit fjernsyn ikke ændres, skal fremgangsmåden gentages flere gange. Hver gang vil fjernbetjeningen prøve en ny variant. Hvis dette ikke lykkes efter flere forsøg, skal programmeringen udføres manuelt. 
Når jeg prøver det som du siger, så kommer "godkend" aldrig frem, men Fjernsynet slukker bare. Hvad skal jeg gøre for at få denne frem?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

prøv lige at gøre det når tv'et slukker...

Altså følge vejledningen, efter tv'et er slukket?

Selve proceduren fungerer, jeg mangler bare at få "bekræftelseskassen" på kodningen er gået igennem Glad humørikon

Omdømme 2

prøv lige at når tv'et slukker trykke på OK-knappen.

Tryk på TÆND/SLUK-knappen for at tænde for dit fjernsyn igen. 

Så skulle det virke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P