Spørgsmål

Kodning af fjernbetjening (TV via dsl)

Hej.

Jeg har fornyligt fået Yousee Tv via dsl, det kører super godt, men jeg vil dog gerne have lidt hjælp til kodning af fjernbetjening så den kan styre tv.

Jeg har fulgt ALLE vejledninger til punkt og prikke på
https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/samme-fjernbetjening-til-tv-og-tvboks

Jeg har 2 stk Samsung tv som jeg på ingen måde kan komme i kontakt med, hverken via auto setup, eller manuel intastning af koder.

Har søgt over alt og kan se der er flere der døjer med at få det op at køre.

Hvad kan der være galt ???

Jeg har tjekket de infrarøde sendere ( det tjekker man med sit mobil kamera, så kan man se om de blinker / sender ) og når man kører auto setup som beskrevet i guiden, så sker der ikke en sk...

Det undre mig en del at en af markedets største tv leverandører ikke er understøttet. Hvad gør vi ?

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej skurkdk

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se at du mangler svar og det vil jeg gerne lave om på.

Desværre har jeg ikke flere kort på hånden udover det du allerede har prøvet og den vejledning som du linker til. Dog et sidste forslag kunne måske være at høre Samsungs support, om de har nogle erfaringer i forhold til overstyring af tv med anden fjernbetjening. Samsung tv er netop understøttet jf. de manuelle koder og jeg går udfra at du har testet dem alle?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)