Klage

• Deltager
  • 3 kommentarer
TDC / Yousee en historie fra det virkelige liv.

Troede ikke det lod sig gøre i det virkelige liv, jeg kan få røg u af ørene selv om jeg kvittede smøgerne for 6 år siden, og nej det skyldes ikke mine Rygerlunger og ej heller fuld passage mellem lunger og ører, men TDC og noget de kalder for kundeservice. Danmarks bedste netværk med Danmarks dårligste service, det ligger helt fast og gennemgår man sine regninger så er der fejl på hver 10 ca og aldrig er de ens lydende. Nu til den virkelige historie den 1/4 2016 ringede jeg for at få flyttet min ex og min søns TDC TV Mobil løsning fra en adresse i Birkerød til en adresse et par 100 m væk en formssag for et dominerende selvskab som TDC men jeg tog fejl et kæmpe projekt som indrager ca 50-60 personer Tino Kenneth Brian Gitte Eva med flere og en enkelt gang en mellemleder Sanne) fra TDC og 5-6 stykker fra Yousee og vel nok op i mod 200 timers venten og frustration på den ene løgne historie efter den anden og modstridende forklaringer en forklaring om eftermiddagen og en anden forklaring dagen, noget må der være sket i løbet af natten selv om teknikerne går hjem kl 16 lovning på at blive ringet op senere på dagen selvfølgelig uden at høre noget, næste dag jeg skal nok ringe tilbage skal lige undersøge noget som ingen i TDC kan svare på ingen ringer tilbagemelding bliver sgu LIDT små sur hvilket rørholderne (dem der tager telefonen ansat til det uden at vide noget som helst ) også får af vide en gang i mellem, nogle gange med STORE bogstaver undskyld for det, det er sgu surt at bruge så lang tid på det. Nogle forklaringer er at der ikke er kobber på adressen men kun en fiberløsning hvorfor de ikke kan levere samme tvpakker som kobber kabel fint så giv os en anden tvpakke hvad koster så det? det vil jeg gerne undersøge og sende et tilbud på SMS og Mail hørte aldrig fra hende Dinesen husker desværre ikke fornavnet, nu er der vel gået ca 14 dage med ingenting og et tidsforbrug på 100 timer TDC medarbejderne rar både været med i København og Næstved, handlet i Netto hentet barnebarn i børnehave og sidst slået græs et par timer på min havetraktor, tak for det. Pludselig begynder det at haste lejemålet kan overtages senest den 1/5 måske nogle dage før så tiden var knap. Efter gentagne forsøg på at trænge ind til hangaren og måske tale med en chef der kunne hjælpe og evt tage nogle beslutninger og måske handle ud fra devisen konduite og kundeservice med kunden i fokus men ak enten var cheferne gået hjem kl 14 ellers var de gået i flyverskjul og ikke stå til måls for deres produkter så var det efterhånden blevet den 28/4 hvor jeg så kørte til Hillerød og henvendte mig til en flink ung mand og spurgte om han havde god tid for foreløbelig har det taget næsten en måned, fik forklaret ham historikken han prøvede og prøvede og sagde så at han ville gå ind bag ved der havde han flere muligheder dejligt endelig at tale med en medarbejder Face to Face dejligt, der gik vel 10-15 minutter hvor jeg samtidig holdt øje med barnebarn som hyggede sig på en skulptur lige uden for telebutikken før han glædestrålende kom ud og fortalte at kan havde løst den gotiske knude og der ville komme en tekniker på mandag den 2/5 Yes Yes Yes kunne næsten ikke få armene ned hold banan hvor er du god, tænkte at jeg måske skulle købe en plade chokolade, det blev dog ved tanken. Carl og jeg næsten fløj hjem i Avensissen det var næsten for godt til at være sandt. Weekenden gik så med at flytte ind ( kom i tanke om en reklame fra 80-90'erne hvor der sad en smuk mørklødet kvinde og talte i telefon da flyttefolkene kom, det var vis dengang Nostalgi ) Så blev det mandag hvor Gitte havde taget fri for St være hjemme når teknikerne fra TDC kommer (han kører vel ikke før det virker, nåe nej Leasy) men ak da klokken var blevet 15.30 ringede vi ind til Kenneth i Fiber kundeservice for at høre hvor de bliver af, meget nedladende sagde han at den ordre var blevet annulleret han vidste ikke helt hvorfor men vi havde jo heller ikke modtaget en ordre bekræftelse så kunne vi jo ikke forvente at der kom nogle i dag og forøvrigt gik teknikerne hjem kl 16 og så var bestillingen jo først bestilt den 28/4 meget nedladende kunden i fokus, så må jeg nok indrømme at min hjerne slog over i katastrofe mode og caplock satte sig fast og små bogstaver blev til STORE hvor jeg så insisterede på at tale med en chef hun var dog ikke til stede mere i dag men ville lægge en besked til hende om at ringe til en sur kunde, hun (Sanne) ringede til mig omkring kl 17 men hun kunne ej heller komme med et løsnings forslag ringe efter en tekniker eller andet, men hun lovede dog at jeg ville blive ringet op af en medarbejder dagen efter og hun indvilligede på at det ville blive inden kl 10 da teknikerne jo går hjem kl 16. Klokken slog 10 klokken slog 11 og jeg ringede til Sanne nok 15 gange og lagde beskeder, nogle af dem kunne man trykke en tast efter indtalingen så blev den lagt ind som en haste besked smart, gad vide hvilken udbyder de bruger? Men ligemeget hjælper det bliver ringet op kl 12.47 lige før teknikerne går hjem hun kunne desværre ikke hjælpe mig da TDC ikke havde kobber ledninger på adressen hvorfor de ikke kunne flytte en kobber løsning over på den nye adresse det burde jeg som kunde da vide så skulle jeg jo lave en opsigelse på kobber løsning på den gamle adresse og bestille en fiber løsning det er da klart og så var der for øvrigt 1 måneds levering på en fiber løsning fint sagde jeg den er jo mere end gået så bare kom an men så nemt skulle det ikke gå kunne forøvrigt godt få kobber løsning men det krævede at de skulle have en spade i jorden til egenbetaling på 17.500kr så det var nok ikke en mulighed så de arbejde videre med en fiber løsning men der lå noget der blokerede på fiber de kunne ikke helt se hvad det var men måske en Yousee fiber løsning da hende der havde boet på adressen 14 dage før havde haft Yousee men den var jo bestilt flyttet til Gittes adresse da de bytter lejemål Lejerbo/Birkerød men ak en flytning var ikke nok hun skulle huske at opsige hendes fiber løsning på hendes adresse logik for burhøner og enkelte TDC medarbejdere så den blev opsagt og nu skulle vi huske at der var 14-30 dages bindings periode fra den dato opsigelsen var bestilt Boing/Boing sagde det oppe i knolden på mig jeg var sgu ved at være træt af det, nå men når nu Yousee blokere fiberen så ringer man vel til dem og efter lidt tovtrækkeri mellem TDC og Yousee sagde Yousee at de havde intet på adressen der blokerede, men TDC var af en anden mening og de kan ikke samarbejde før den 1/7 de havde ikke været på kursus endnu, gad vide om de når det? Jeg tvivler.
Vi har så fat i 2 flinke TDC medarbejdere Lean og Andre som ringer en gang i mellem for at fortælle at de ikke har fundet en løsning men lover at ringe tilbage i morgen og der hænger den så nu HJÆLP

Behøver jeg at sige at historien er den samme for modparten som flytter sin Yousee fiber løsning til Gittes gamle adresse var også blevet lovet teknikker den 2 maj som ikke kom og de kunne heller ikke komme dagen efter, men da de så hørte at der skulle flytte en autistisk som ind på adressen som var meget afhængig af tv/internet så kunne de lige pludselig komme dagen efter, ved så ikke om de har fået tv og ej heller om det er på kobber eller fiber :-)

Dette var historien i korte træk der er meget jeg har glemt men gider ikke rette i det, skrevet på min iPad med 1 finger system.

Ved faktisk ikke om de får tv/internet på adressen endnu ej heller hvem der betaler for fridage hvor Gitte ventede forgæves og for de snart 2 måneder hvor de ikke har haft hverken Tv - Internet - Kobber - Fiber ? :-)

Nu er jeg træt i min finger og mit hoved GODNAT TDC GODNAT YOUSEE jeg lukker mine øjne i Birkerød

PS undskyld grammatik , og . :-)

Mvh. Jan Kamp-Larsen

4 Kommentarer

Nu har jeg ringet og talt med endnu en ukomplette medarbejder der fik af vide at jeg havde sendt historien rundt til alle medier, det gir jo også noget pr
Kan ikke forstå at TDC er tavse i denne sag :-)

Dette er et kundeforum hvor kunder hjælper hinanden.

Du kan læse på denne side hvordan du klager til tdc.

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Jeg oplever næsten identiske tdc treo kobber forbindelse siden;21-6 2016. Min løsning Stofa fiber kommer på d.8/08. Anbefaler også Dreambox hybid NY

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)