Kanalsortering

Vi har TDC-tv med trådløs tv i flere rum, og vil gerne at de forskellige favoritkanaler ligger på samme programplads på alle 3 digitalbokse, men kan ikke flytte kanalerne.

Når jeg trykker på Menu på fjernbetjeningen, og går hen under Indstillinger, og ned under TV, så kommer der et underpunkt der hedder Arranger Kanaler og herunder er der et punkt der hedder Skift rækkefølge. Jeg går ind her og finder alle vore favoritkanaler, der er markeret med et V. Desværre fremgår de kanaler vi ikke ser, også her dog uden at være markeret.

Jeg går så ind og markerer den kanal jeg vil flytte, som måske ligger under kanal 13. Denne kanal vil jeg flytte til kanal 15, og det går også fint. I og med jeg flytter en kanal fra 13, ja, så skifter de underliggende kanaler en plads op. Det betyder, at når jeg har gjort det 2 gange, ja så er den kanal jeg oprindelig flyttede fra kanal 13 til 15, tilbage på kanal 13.

Jeg kan heller ikke flytte dem fra den "høje ende".

Er det overhovedet muligt at skifte kanalplads på TDC-tv???

mvh

Mogens Mellerup

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej mogens-m

Kunne se, du manglede et svar.

Det skulle meget gerne være muligt og på følgende link, kan du finde en beskrivelse af, hvordan du gør. Glad humørikon

https://kundeservice.tdc.dk/tv/funktioner-og-brug/indstil-tv-kanaler

Håber, det hjælper dig videre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)