Kanal sport

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hvorfor kan man ikke se kanal sport

Der står:

Der er i øjeblikket ingen udsendelser på kanalen

det har det stået meget længe

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Mener at selve kanalen er ved at flytte deres udstyr til en anden adresse, måske udlandet men er ikke sikker..
Hej hsv123

Vi modtager i øjeblikket ikke signal fra Kanal Sport. Kanalen har oplyst, at de er ved at flytte deres sendeudstyr til en ny lokation. Sending på kanalen vil blive genoptaget, når udstyret er på plads.

Der er i øjeblikket ingen tidshorisont for hvornår kanalen begynder at sende igen.

/Özcan

Forhåbentlig for vi en reduktion i vores pris, når vi betaler for noget som vi ikke kan bruge.
TDC kan jo bare sende regningen videre til KanalSport.

Men hvis jeg kender TDC ret, så søger de erstatning hos KanalSport, men glemmer at refundere brugerne Meget glad humørikon

I øvrigt:
Har I alle husket at afbestille "se & optag" hvis ikke så betaler i 99,- for meget idet at de har inkluderet det som standard. (godt for nye kunder, men skidt for gamle kunder som glemmer at ringe ind og afbestille!)

What ??? , hvis jeg afbestiller det ? Har jeg det så stadig ?
Ja det er nu en fast del af TDC TV, men de har glemt at fjerne prisen på de 99,- for deres eksisterende kunder...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)