Spørgsmål

Jeg er godt knotten over YOUSEE, såkaldte opdateringer, hvor de snyder med ens abonnement

Omdømme 2
Jeg er godt knotten over Yousee, som ikke kan finde ud af en pind, jeg er faktisk total ligeglad med de nye opdateringer, som mere er til at få Yousee´s kunder til at blive tomatrød i ansigtet, jeg betaler via mit abonnement, for at kunne spole tilbage, og jeg er rigtig harm over at Yousee faktisk tager røven på mig, og måske andre, ved at komme med en fejlmeddelse om at ""spol tilbage funktionen er ikke tilgængelig for dette program på grund af rettigheder" enten lyver I lige så stærk som en hest kan rende inde i Yousee, eller er i meget tæt på det jeg kalder bedrageri, jeg ved at spol tilbage funktion er inkluderet i mit abonnement, så venligst Yousee, få funktion til at virke igen i min abonnement, og jeg gider ikke hører nogle undskyldninger fra jeres sider, få det til at virke igen, og lige en sidste ting der var mere styr på tingene over i TDC TV, end der er i Yousee, synd at den inkompente direktør nedlagde TDC TV, selv hvis man bruger den funktion der såkaldt skal bringe en til starten af programmet og man så spoler lidt frem, så kommer denne YOUSEE plattenslagerbesked op ""spol frem funktionen er ikke tilgængelig for dette program på grund af rettigheder", Tag jer nu sammen inde i Yousee og få rettet det , jeg ved hvad jeg betaler for i mit abonnement,

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er da ganske klart at der ikke kan spoles i udsendelser på kommercielle kanaler, det tillader de ikke, da man jo så kan undgå deres vigtige meddelser, og det ønsker de jo ikke man skal kunne.
Omdømme 2
Kære Radiomanden, jeg betalte for en udvidet service, hvor man kunne spole tilbage i udsendelsen, alt det er blevet ødelagt med Yousees nye opdatering, og jeg har kontroleret den seneste regning fra Yousee, og jeg betaler stadigvæk for funktionen, problemet er at jeg er en af dem der er tvangoverført fra TDC TV, og siden det skete har jeg kun haft problemer med mit abonnement, den funktion hvor jeg betalte et tillæg for at kunne spole i en udsendelse, som Yousee med deres nyeste opdatering har ødelagt.
Omdømme 7
Badge +6
Der må tages op med You See, brugerforummet kan ikke gøre noget ved det. Vi kan være uenige eller enige, det er så det.
Omdømme 5
Badge +3
YouSee har ikke styr på ret meget lige for tiden. Udover det du nævner, så er den også helt gal med Mit YouSee-siden, som er en værre gang makværk, der ikke har virket ordentligt i et pænt stykke tid. Mange henvendelser til dem, har ikke hjulpet en dyt.
Det samme gælder billedkvaliteten på krypterede kanaler siden 450Mhz skiftet for ca. 2 måneder siden. Det virker heller ikke, som om de kan finde ud af få det til virke, som det jo gjorde før omlægningen. :?
Synes det er helt fint du nævner dine problemer herinde. Det gælder om for os brugere, at få fortalt det vi oplever med deres produkter, både godt og dårligt.
Det kunne jo være, at nogle af dem læste med herinde og kunne fortælle videre til de ansvarlige, at der er ugler i mosen !
Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P