Jeg er godt knotten over Yousee, som ikke kan finde ud af en pind, jeg er faktisk total ligeglad med de nye opdateringer, som mere er til at få Yousee´s kunder til at blive tomatrød i ansigtet, jeg betaler via mit abonnement, for at kunne spole tilbage, og jeg er rigtig harm over at Yousee faktisk tager røven på mig, og måske andre, ved at komme med en fejlmeddelse om at ""spol tilbage funktionen er ikke tilgængelig for dette program på grund af rettigheder" enten lyver I lige så stærk som en hest kan rende inde i Yousee, eller er i meget tæt på det jeg kalder bedrageri, jeg ved at spol tilbage funktion er inkluderet i mit abonnement, så venligst Yousee, få funktion til at virke igen i min abonnement, og jeg gider ikke hører nogle undskyldninger fra jeres sider, få det til at virke igen, og lige en sidste ting der var mere styr på tingene over i TDC TV, end der er i Yousee, synd at den inkompente direktør nedlagde TDC TV, selv hvis man bruger den funktion der såkaldt skal bringe en til starten af programmet og man så spoler lidt frem, så kommer denne YOUSEE plattenslagerbesked op ""spol frem funktionen er ikke tilgængelig for dette program på grund af rettigheder", Tag jer nu sammen inde i Yousee og få rettet det , jeg ved hvad jeg betaler for i mit abonnement,