Er jeg den eneste der betaler for meget (Fiber) HomeTrio

Hej.

Jeg har lige opdaget på TDC´s hjemmeside at de nu "kun" tager 549,- for Trio abonnementet, men jeg betaler for nu 638,-

Er der andre i samme båd?

Giver da lige TDC et ring og beder om en forklaring.

Nå jeg har fået fat på TDC kommer der en opfølgning.

7 Kommentarer

Glemte at skrive at TDC ellers ikke plejer at være sent ude med prisjusteringer, men det er måske kun når prisen stiger..

Hej Mark_Jensen

Hvis du ikke har givet tilladelse til at TDC må ringe til dig om forandring af dit abonnement, overtræder TDC lovgivningen. Det kunne godt være derfor at du ikke er blevet ringet op, men det kan selvfølgelig også være en forglemmelse.

Du kan give din tilladelse her:

Bedre rådgivning

og her kan du se en dom TDC har fået for uretmessig henvendelse.:

Forbrugerombudsmanden

Hej Maja.

Tak, jeg har nu givet min tilladelse :-)

Tak for tippet.

Velbekomme.

Jeg ved jo desværre ikke om det hjælper på TDC "hukommelse", så jeg vil da stærkt anbefale dig at holde øje med priserne og selv tage kontakt når du ser prisforskælde.  

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mark

Nej du er ikke den eneste, jeg giver også 638 kr.

Ja de skriver godt nok fra 549 kr. men hvordan får man det til den pris (det oplyser de ikke om)

Hilsen
Jørgen

Hej

Jeg har fiber og forstår det ikke Humørikon frustreret

Totalpakke 849 kr.

optag 99 kr.

flere rum 99 kr.

HD kanaler 79 kr.

i alt 1126 kr

Hvis jeg havde beholdt mit kobber skulle jeg kun betale

Stor pakke 749 kr

optag 0 kr.

flere rum 99 kr.

HD kanaler 19 kr.

ialt 867 kr.

JEG FORSTÅR DET IKKKKKKKKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frank

Jeg har også Fiber Total og skulle koste 749,- pr. måned + 99,- TV flere rum. Problemet ligger i, som jeg har forstået TDC,  at når fastnet og bredbånd i mit tilfælde faktureres til arbejdsgiver, så har de ikke IT løsningen endnu, til at holde den lovede pris. Forstår ikke hvorfor firmaet bliver faktureret 399,- og jeg 668,- for TV-delen, når tingene er lovet samlet til Kr. 749,- pr. For ringe TDC, når i ikke holder de tilbudte priser, og håber i snart får løst dette IT mæssigt, og der må være mange i samme situation som jeg, der har bredbånd og fastnet betalt af arbejdsgiver.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)