iPad webtv

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har nu fået webtv til at virke på min ipad2. Eneste udfordring er at det ikke vender rundt når jeg vender skærmen. Hvordan får jeg billedet til ikke at være på hovedet når jeg bruger iPad coveret som støtte?

5 Kommentarer

Hej Jcv12

Tak for dit indlæg :-)

Webtv er ikke optimeret til ipad endnu, dvs. at der er mange der kan få det til at virke, men den er ikke tilpasset til, at skulle virke på ipad. Så helt korrekt, så vil billedet ikke vende rundt når man vender på ipaden. Jeg ved det er noget der arbejdes på at få udbedret, men jeg kan ikke give dig en bestemt dato for hvornår det vil virke.

Mvh Jens

TDC

ok - tak for svaret... så holder jeg op med at prøve at ryste den på plads Glad humørikon

Hvordan har du lavet dette venlig hilsen aa007@schmidt.mail.dk

Kære TDC og Jens om du stadig er der..... Det virker endnu ikke og det har været et problem i snart et år! Jeg bliver møg irriteret over ikke at kunne vende skærmen, kom nu TDC.....vær lidt vakse og lad produkter og ydelser svare til forbrugernes behov!
Jeg har netop købt en beoplay a3 for at kunne se webtilgængelighed i køkkenet, men billedet vises på hovedet!! Jeg kan på tråden se at det er et flere år gammelt problem så jeg fatter ikke, at TDC ikke løst det. Få nu gjort noget ved det, så os med iPad kan webtilgængelighed. Tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)