Installation af tv i flere rum m. "fremmed" router.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har trådløse digital modtagere for 2 ekstra TV. Da der er støøre afstand end Homeboksen kan dække har forbundet en UniFi AP Long Range wifi router til en port i Homeboksen og deaktiveret 2,4G og 5G netværkene.

Da UniFi'en ikke har WPS kan jeg ikke umiddelbart får digitalmodtagerne til at forbinde med den.

Jeg har prøvet at kalde den HomeBox-B700_5G og bruge samme pw, men det hjælper ikke :-)

Er der nogen der har en løsning på dette?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej

Der findes ingen løsning.

Den trådløse tv-box vil ikke kunne connecte uden wps.

Us over dette er det vigtigt at homeboxen har en direkte forbindelse til homeboxen således at homeboxen kan se den korrekte mac adresse på tv-boxen ellers vil den ikke modtage tv signal.

mvh

Jan

Hej
Jeg har netop fået en ny hvid homebox (har fibernet) da jeg udover to kablede TV gerne ville have en trådløs tv-løsning på min datters værelse. Da hendes værelse er noget væk har jeg en wifi extender. Efter opstart af homebox fungerer de to kablede fjernsyn og det + trådløs fungerer her.

Den trådløse digitalmodtager på min datters værelse kan jeg ikke få til at fungere. Har prøvet at genstarte det hele + trykke flere gange på WPS uden held. Troede først at den var for langt væk men fjernsynet den er connected til kan godt finde wifi signalet men siger at den har problemer med ip-adresse.
Hvad gør jeg forkert?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P