Ingen undertekster og teksttv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har lige pludselig mistet både teksttv og undertekster på film på mit hometrio. Er det blevet fjernet i home trio?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Spiri

Velkommen til.

Der er ikke fjernet hverken tekst tv eller undertekster. Dog har der aldrig været tekst tv på lejede film. 

Hvad sker der, hvis du går over på TV2 og trykker på tekst tv?

Det er ikke alle film, hvor der er undertekster fra starten, men så kan man selv slå dem til. 

Se her hvordan: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19430

Hilsen Martin

Hej Martin.

Tak for dit svar.

Når jeg trykker på teksttv sker der ingenting. Den er dog i "tekst-tv-mode", da der ikke sker noget når jeg trykker på piletasterne. (frem,tilbage,op,ned). ...men der vises ingenting.

På lejede film er det naturligvis underteksterne jeg mener ikke er der mere.

Det er kun på min harddisk box det ikke virker. Den lille boks i andre rum virker det stadig fint.

Jeg har prøvet at genstarte den utallige gange uden held.

Mvh.

Claus

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hmm, det lyder underligt.

Jeg vil anbefale dig, at tage kontakt til TDC Hotline, og få TV delen fejlmeldt. Så vil en tekniker undersøge boksen for fejl.

Du kan se her, hvordan du kan kontakte hotline: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop

Hilsen Martin

Hej Martin

Vi har samme problem med undertekster. Og efter idag at have kontaktet TDC har vi fået den besked at det ikke leveres af udbyderne. Så at du siger det er en evt. fejl i boksen er altså ikke korrekt, det leveres slet ikke. Nåååååå nej forresten, hos You see som vi havde før, var der intet problem......så hvorfor tørre TDC den af på udbyderne

Jeanet

Vi har en multiroom boks hvor det stadig virker, så det er med 110% sikkerhed ikke fordi at det ikke kan leveres. Det er kun vores "hovedboks" at problemet er.

Har selv kontaktet TDC hotline, men har ikke fået en løsning på det :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P