Ingen lyd. TV

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er der andre der tumler med at der ikke er lyd på tv´et.

Lyden kan kun komme igen hvis strømmen tages fra tv-boksen.

Jeg har fået at vide at jeg skal slukke boksen først og derefter tv´et hver gang tv´et skal slukkes og starte i omvendt rækkefølge for at undgå dette sker.... 

Spændende procedure i en småbørnsfamilie.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg havde samme problem med vores gamle TV - men det sker aldirg med det nye...

Så jeg er overbevist om at det KAN være noget der er relateret til TV'et, og ikke det andet udstyr.

Du skriver ikke hvilket TV du har - men mange af de moderne TV'er kan opdateres. Måske var det en ide at undersøge, hvad producenten skriver om dit TV, på hans hjemmeside.

Vh

Peter

Panasonic fra 2012. Er opdateret til sidste nye firmware uden ændring. 

Undrer mig over man leverer et produkt uden at fortælle at hvis du har det og det fjernsyn kan det give problemer. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jamen - det er jo det jeg mener.... Det kan man ikke vide noget om :-)

På vores tidligere bopæl skete det da vi havde Trio, og boksen var forbundet med TV'et via HDMI. Så skiftede vi til Boxer. Dekoderen var stadig forbindet via HDMI, og problemet var der stadig. Så fik vi fiber via Waoo, og kunne så tage signalet fra fiber-boksen via coax-tilslutningen (DVB-T) signal. Så skete det ikke.

Nu er vi flyttet, og har igen en dekoder der er forbindet til et nyt TV ved HDMI - og der sker det ikke... Efter min mening må det være fejl på det gamle TV der gjorde det.

TDC kan jo dårligt advare om at der kan være fejl i den måde forskellige TV'er reagerer på HDMI-signaler.

Vh

Peter

Nej det kan godt være, men på mange andre produkter er der kompatibilitets lister. Eksempelvis mobilinstallationssæt til bilen. Nu er det også lige meget. Nu gider jeg ikke mere. Har opsagt abb. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)