Ingen HD kanaler og TDC Play virker ikke på in computer

Hej TDC

Jeg har prøvet at skrive flere mails til jer, som desværre ikke er blevet besvaret, så derfor skriver jeg i dette forum.

Jeg har netop fået installeret TDC Home Trio med Stor TV Pakke. Dog er der INGEN HD kanaler at finde, selvom mit fladskærms-TV er i Full HD. Jeg har prøvet at genstarte hele systemet jævnfør TDC's vejledning omkring dette, dog uden positiv effekt.

Derfor sprøger jeg, hvordan jeg får mine kanaler (dem som findes naturligvis) i HD?

Et andet problem er, at TDC Play ikke virker på min computer - en service som jeg altså betaler for. Kan I venligst afhjælpe mig med det? Jeg har installeret software for at kunne bruge tjenesten.

Håber på et snarligt svar.

Med venlige hilsner

Rasmus

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Rallandollo.

Først. Det er ikke TDC du kommunikerer direkte med her. Dette er et Kunde hjælper kunde forum. Så hvis du vil have fat i TDC er det at ringe til kundeservice, eller, som du har prøvet, skrive en mail til dem.

Ang. HD kanaler har du som standard ikke HD kanaler ifølge TDC's hjemmeside, de skal tilkøbes. På denne side (http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_hdtv) kan det ses at HD pakken koster 19,- ektra pr. måned. Hvilke kanaler der så er adgang til er afhængig af hvilken TV pakke du har.

Hvis du skal have adgang til TDC play, og ikke har det, så er det igen TDC kundeservice du skal henvende dig til, da vi som kunder ikke har adgang til at se om der evt. skulle være noget galt med din bruger. Prøv evt. også at læse din ordrebekræftelse igen, og se hvad du har har købt adgang til, også med hensyn til evt. HD kannaler.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)