Ingen billede og lyd

Sjælden har jeg oplevet så dårlig kundeservice som hos TDC. Da det er total umuligt at komme igennem på tlf, har vi skrevet en email vedr. vores problem, men har intet hørt endnu og det er snart 14 dage siden.

Jeg har brugt tid på at oprette en profil her på hjemmesiden, blot for at få lov til at sende endnu en mail. Jeg håber virkelig denne bliver taget seriøst.......

Og så til problemet.

Vi har ingen billede og ingen lyd på vores TV. Jeg har talt med producenten af TV'et og da vores Apple TV virker kan de ret hurtig konstantere at det IKKE er TV'et med boksen som er problemet.

Det er jo fantstisk, men den boks vi har nu er faktisk helt nu, den er blevet skiftet her i foråret, da der også var problemer med vores gamle boks og det nye TV.

Jeg har læst flere steder på nettet at jeres nye bokse både kan være hvide og sorte. Vores er sort.

Jeg vil meget gerne kontaktes af en TDC tekniker, så vi fremover kan se TV og ikke risikere at billedet flimre, signalet forsvinder, lyder forsvinder, pikselfejl eller hvad det nu ellers kan være.

Jeg ser frem til at høre fra jer asap.

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Rixie

5 Kommentarer

Hej Rixie: Jeg kan godt forstå jeres problem og det er noget rigtig skidt når det ikke virker, og når man

så prøver at få forbindelse med TDC over telefon eller via mail, og der ikke er nogen respons ja så bliver

man forståeligt nok gal i hovedet over det, men til sagen hvis du har mulighed for at gå i tdc butikken i

den by hvor du bor?? og ad den vej give dem en forklaring på jeres problem, for tit og ofte har jeg hørt

andre tdc bruger sige jam jeg har jo en servispakke hos tdc, og er det tilfældet hos jer så skal de også

yde den servise og rette jeres problem hurtigst muligt, men må dertil sige på grund af ferie kan der være

lidt vente tid, men jeg synes alligevel i skulle prøve at tale med tdc i butikken så tror jeg de nok vil løse

jeres problem venligst HC21 .

Rixie1707 skrev:

Sjælden har jeg oplevet så dårlig kundeservice som hos TDC. Da det er total umuligt at komme igennem på tlf, har vi skrevet en email vedr. vores problem, men har intet hørt endnu og det er snart 14 dage siden.

Dette er et kundeforum, hvor kunder skriver til hinanden.

På denne sidde står der ellers:  http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

"Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag"

Jeg giver dig ret da der jo rigtigt nok står, skriv en mail og at du vil få svar efter 1 dag, men der er gået

14 dage og det er ikke godt nok, så tdc må vogne op og tag sig af dette problem.

Få personlig hjælp

forumDeltag i debatten med vores skarpeste kunder

Gå til TDC ForumFacebookFå hjælp via Facebook

Gå til FacebookSkriv til osSkriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

Send os en mailphone_2Ring til os på 70 70 30 30

Se åbningstider  Så vilken valmulighed har man og som virker???? eller er der andre mulighedder, så er der da sikkertnok andre der gerne vil vide det, så tdc her er nogle af jeres kunder som har behov for hjælp og det kan ikke være rigtigt man netop skriver i forum og sender en mail samt opringning, at i ikke reagerer på detvenligst hc21.
Måske har de travlt Glad humørikon

Jeg ville ringe. De ved hvordan de skal søælge det i butikken, men fejlretning kan de ikke.
De har dog en telefon der går direkte til supporten ved tdc, men tror ikke de ved noget om hvad der kan være galt. 

Sådan som jeg forstår det lyder det som om at TV står på den forkerte HDMI indgang, eller et defekt HDMI kabel.

Det kan også være at digital modtageren er i standby. Den fejl har jeg selv lavet, så tjek at power lampen ikke er rød/orange, og at alle kabeler både i modtager boksen, og TV sidder korrekt.

Nu taler du om sorte og hvide bokse, og vil gerne adskille ordet "bokse", da det kan dække en hel del. Jeg har trods alt også en køle boks, og en fryse boks.

For at få TV er der to bokse. Den ene er en homebox. Dette er selve router modem, og kommer i en sort udgave, og en nyere hvis udgave.

Den anden er en digital modtager og kommer kun i sort. Den kendes også som en settop boks, eller stb.

Men ring til tdc support. De fangede min digital modtager i at være på standby. Burde have fanget den selv men jeg er et fjols Humørikon med tunge

Mvh Langesø Glad humørikon

Hej Langesø:

Jeg tænker på om du eventuelt har prøvet at slukke din homebox samt router og vente i ca 10-15 secunter

og tænd så det helle igen og vent til du kan se at alle display lamper lyser, som de skal både router og

homeboxen prøv så at tænde for dit tv og se om det virker efter hensigten, hvis det ikke gør det kan du

prøve at gå ind i menu på tvet og find indstillinger, og find det der hedder genstart systemmet så burde den

virke, og hvis det heller ikke virker vil jeg mene at du har en servicepak fra tdc, som skal hjælpe dig for

ellers kan jeg ikke se hvad man skal bruge en sikkerhedspakke og service pak fra tdc til, men prøv som

beskrivet ovenfor først ellers må du have fat i ørende på tdc venligst HC21  Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)