Hvorfor udgår TV2 Zulu af home trio ?

Har fået denne mail fra TDC , jeg undre mig over at TV2 Zulu udgår. 

Kanal

Dato for ændring

TDC HomeTrio

TDC HomeTrio Extra

Comedy Central02. december 2014

Ny kanal

Ny kanal

Nat Geo People02. december 2014

Ny kanal

Ny kanal

Nat Geo Wild02. december 2014

Ny kanal

Ny kanal

TV2 Film07. januar 2015

-

Udgår

TV2 Zulu28. januar 2015

Udgår

Udgår

Jeg får 3 andre kanale som jeg alrig ville komme til at se, istedet midster jeg en som vi altid ser. 

Hvorfor er det ikke noget forklaring på hvorfor? og hvis man vil beholde Zulu var det ikke nogen forklaring på hvad man skulle gøre !

Kun man kunne opsige sin aftale med dem, mærkeligt holding af sådan et stort firma, det virker ikke de er helt tilfreds med deres kunder. 

Mvh

Thomas 

Privatkunde 

13 Kommentarer

Godt indlæg, jeg er selv i samme båd.

Mon dvs at man kan købe TV2ZULU ved siden af som en ekstra kanal ?

tror det her kan hjælpe

/t5/Tv/TV2-Zulu-udg%C3%A5r-28-januar-fra-flere-tv-pakker/td-p/152028

Den udgår jo fordi,TDC kan se hvad for kanaler folk ser mest,så udgår den,så man skal tilkøbe den igen,og TDC kan tjene flere penge,end de i forvejen gør,på os stakkels forbrugere.
Det kan det så ikke, for der står ikke nogen begrundelse

Min forrige besked var til Jakòb - undskyld det ikke fremgik.

Lige nu er jeg bare SÅÅ gal. Jeg fik en sms at zulu udgik og at jeg kunne tilkøbe den for 10 kr pr mdr. hvis jeg gjorde det inden den 1. febr. Dét ville jeg jo gøre, så jeg har siddet og ventet ved telefonen jeg har prøvet at finde rundt på tdc.dk, havde bare ikke den fornødne tid til at gøre det. Ringede igen i går, og to gange i dag. Vente vente og afbryde for nu var der gået for lang tid. Ringer så igen lige nu, får at vide, at man kan ringe til kl. 16 om lørdagen, men kl. er kun 14.45 og der er lukket "Tak for dit opkald" - ja goddag min bare....... Tog mig så tid til TDC.dk igen, igen og har netop fundet ud af, at man ikke kan tilkøbe zulu, når man har Home Trio. Hvorfor banan fik jeg så den sms i første omgang?????? 

Grrrrrrrrrrrrrrr.

Nu må jeg gøre et eller andet andet, for jeg VIL have zulu. God weekend, - det der er tilbage af den!

Nå jeg må ikke bande herinde, så de skriver banan hvor jeg skrev for Hel....

Hej

Måske kan i få svar på jeres spørgsmål i denne tråd:

/t5/Tv/TV2-Zulu-udg%C3%A5r-28-januar-fra-flere-tv-pakker/m-p/152028#M8334

Om du kan bestille zulu via denne side ved jeg ikke, men her er den

http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_ft_ex

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Vi er vist mange som synes det er en svinestreg TDC serverer her - Zulu er en af de 5 kanaler ud af 45 jeg faktisk ser - bye bye TDC.

Ja man kan købe Zulu som ekstra kanal til 10 kr i mdr.  

Man kan ikke tilkøbe Zulu til home trio da det er et ældre produkt. Syntes bare det er så dårligt. Jeg tror sku jeg opsiger mit abonnement og skifter til et andet selskab der har Zulu og er billiger. Det her er dyrt nok i forvejen.
Enig med "Klør knægt... en svinestreg af TDC", jo tak jeg finder også noget andet. Gud ske tak og lov vi har fået fibernet fra en alternativ udbyder.

Har Home Trio (lidt endnu ) først forsvandt TV2 FILM, og nu Zulu, efterhånde tynder det ud den pakke jeg oprindelig bestilte og betaler for.

Det drejer sig nok mest om at få solgt en større pakke end at tilfredsstille sine kunder. Der er nok en del andre kanaler der ses af færre brugere og mere er fyld for st se ud som om man får noget for pengene
Hold banan, hvor er det træls !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P