hvor er mine HD kanaler?

Hejsa. Min far har haft snakket med en af TDC's medarbejdere om at fordi jeg har TDC vil jeg få HD kanalerne gratis, det snakkede de om den 08-12-2013 (eller søndagen før) så burde fra igår kunne se HD kanaler som findes i HD pakken gratis. Kan dog ikke se nogle HD kanaler, og det er virkelig ærgerligt da billedekvaliteten er dårlig uden HD, så forstår ikke hvor det bliver af??

P.s. Prøvede at genstarte boksen igår aftes klokken 21, den eneste nye kanal der kom frem var Christmas TV, ingen HD kanaler som lovet.

Hvad gør jeg nu? Har ikke tid til de lange telefonsamtaler og ville meget gerne have svar inden jul (derfor er mail ikke godt da der er 8-10 dages svartid)

Håber meget nogle af jer herinde kan hjælpe mig. Mvh. Frederik

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej facebook99

Jeg undrer mig over at din far har fået at vide at du kan få Gratis HD kanaler, de har nemlig altid været et tilkøb.

I følge det link jeg har sat ind er der ingen gratis HD kanaler?

Hvis der andre der kan komme med et bedre bud, så skriv endelig.Blinkende humørikon

Se link:  http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_hdtv

hilsen Bente

Ja det er normalt ikke gratis, men han blev ringet op af TDC og de sagde fordi jeg var bruger af TDC tv dagligt ville de tilbyde HD kanalerne gratis, og at jeg ville kunne se dem fra næste mandag (1 eller 2 uger siden så fra igår). Han sagde det ikke var en af de normale irreterende TDC sælgere men en sød sælger der ville tilbyde dette gratis. Forstår bare ikke hvorfor jeg så ikke har fået dem efter genstart af tv boks?

Jeg er ret ny bruger af TDC tv (startede for 2 mdr siden) så ved ikke om det er en slags velkomstgave for at jeg ikke skulle skifte

Igen håber nogle herinde kan hjælpe mig så jeg kan se HD kanalerne som TDC tilbyder i deres pakke

P.S. Jeg bliver nødt til at skifte bruger hver gang jeg skal ind på TDC forum, kan ikke få det til at virke normalt så det er stadig mig.

Omdømme 3

Hej facebook98

Hvordan gik det med dine "gratis" HD kanaler?

Er det blevet løst, hvis ikke, ville jeg da ringe selv til Kundeservice og spørge om hvorfor det ikke er gået i orden.

hilsen Bente

Hej bbs (stadig mig facebook99/98...) Det virker stadig ikke. Problemet med dette er at jeg bor hjemme (under 18 år) og mine forældre vil ikke have jeg kontakter TDC... Hverken via facebook eller telefon. Har skrevet til dem på mail men der går stadig ca 6-8 dage til jeg ca kan forvente et svar Trist humørikon Derfor ved jeg simpelthen ikke hvad jeg gør for at få mine HD kanaler jeg blev lovet... Har genstartet min boks igen for 2 minutter siden men ingen nye HD kanaler Trist humørikon

Hvis du har andre ideer så må du meget gerne skrive dem her. Mvh Frederik

Omdømme 3

Hej Frederik

Hvis du er under 18 så er der vidst ikke meget jeg kan gøre.Trist humørikon

Du bliver nok nød til at affinde dig med det, da du ikke er myndig endnu.

Jeg er rigtig ked af det på dine vegne, men som jeg skrev tidligere HD kanelerne er ikke gratis, så du kommer nok til at betale som alle andre, mener heller ikke at TDC kan se hvor meget du ser fjernsyn, så derfor kan du nok ikke forvente at få noget gratis som alle andre betaler for.

Jeg ønsker dig en god jul.

hilsen Bente

Det har du ret i bbs. Valgte dog alligevel at ringe til TDC og høre ad imens dem med abonnemt havde åbent. De sagde dette ikke var muligt og ikke kunne forstå denne opringning med gratis HD pakke. Derfor blev det ikke til noget med pakken. Nu må jeg så snakke med mine forældre om at bestille HD pakken og så snakke med TDC om at få et godt tilbud hvis man samler alt hos dem (tv, telefoni, bredbånd og mobil) Andet er der vidst ikke at gøre. Tak for i prøvede at hjælpe herinde.

Mvh. Frederik

P.s. har haft snakket med TDC 3 gange idag, ingen telefonkø overhovedet. Var virkelig overrasket efter at have hørt alle de anmeldelser med at det tager normalt op til 45 minutter osv Glad humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)