Hvor blev mine optagelser af ?

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg har lige opdaget at de fleste optagelser er væk.
Er der andre der har den udfordring ?
Ja, der er kommet Tv-arkiv på TDC tv (den blå knap). Jeg er dog ikke imponeret, men jeg vil ikke kritisere ufærdigt arbejde.
Der mangler vist lidt information fra TDC ...

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Corpus,

Nu siger du "de fleste" - er det de ældste?
Jeg havde ca. 40 optagelser og pludselig var der kun de optagelser tilbage som jeg havde låst.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har oplevet, at da jeg havde ca. 30-40 optagelser, gik pause, spol og optag funktionen helt agurk. Formegentlig pga. fuld harddisk, men jeg fik heller ikke lov at slette. Så jeg var nødsaget til at resette boxen, og derved miste alle optagelser.
Det var sådan det skete, pause og spole og optagefunktionen drillede, så jeg slukkede maskinen tre gange (så der kom tandhjul). Det har jeg gjort mange siden vi fik TDC tv i 2007. Men jeg har aldrig mistet optagelser. Jeg tænker, at det er en fejl ved den nyeste software.

Mine optagelser er også pludselig forsvundet?

skete igår.

Nu er der kun de optagelser som er optaget fra igår og frem?...og så de planlagte i fremtiden

hvad er der sket?

Det samme skete for mig igår. Over 200 udsendelser er væk efter boxen "frøs" og skulle genstartes. Øv! :-(
Samtlige mine er forsvundet i ugen mellem 8-15 oktobe . Hvad skete der med dine? Har du fået en forklaring fra TDC eller bare opgivet? Mvh Eva
Jeg fik en ny boks tilsendt...den gamle kunne ikke gendannes
Hej Highfarm, tak for indlæg. Min box fungerer OK og TDC kan desværre ikke svare på, hvordan det kan være at alt er væk!! Godt, jeg ikke bruger deres Harddisk løsning med at gemme mine ting på deres servere!
Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P