Hvilken pakke skal jeg vælge?

Hejsa. Jeg har netop fået TDC hometrio, men har adgang til tv boksen 1.mdr inden jeg skal vælge pakke. Har i øjeblikket Boxer, men er utilfreds og vil gerne skifte. Hvilken pakke kan jeg få til omkring 100-200 MAKS?

Krav:

TV2, TV2 Zulu, Kanal 4, Kanal 5, Kanal 6, TV3, TV3 puls, TV3 +, (meget gerne filmkanalerne), og pluspakken da jeg elsker at den har gratis film og serier, at jeg kan optage fra pc og mobil og alle de andre ting.

Kan ikke finde en pakke hvor de fleste af disse kanaler indgår. De vigtigste må være Pluspakken, TV2, kanal 5, kanal 6 og TV3, TV3 +, TV2 Zulu (hvis det er muligt til Maks 200.kr)

Har selv haft tænkt på Pluspakken og Hometrio (100.kr da jeg ikke selv betaler net og telefon) så det bliver 179.kr, dog mangler jeg TV3s kanaler.

P.S. Pakken jeg har nu fra Boxer er Boxer mini: http://www.boxertv.dk/produkter/ProductGroups/ProductGroup-Basiskort/Boxer-Mini/Boxer-Mini1/

(forstår dog ikke hvorfor der står 199.kr/mdr. Sidst jeg tjekkede for et par måneder siden var den steget fra 99.kr/mdr til 129.kr/mdr. Så snakker lige med mine forældre)

Kan nogle af jer hjælpe mig med hvilken pakke(r) jeg skal vælge til maks 200 for at få de fleste af de kanaler jeg ønsker? Evt. snakke med TDC om et godt tilbud (i deres butik, hvis nolge ved om de giver gode tilbud ved at snakke? )

Mange håbefulde hilsner

Frederik

3 Kommentarer

P.S. Film og Seriepakken er vel med i Plusabonnementet er det ikke? Bliver lidt i tvivl på om jeg har forstået det korrekt, da der ikke står noget generalt men:

Fri adgang til film og serier, uanset tid og sted

Nu er det slut med at være begrænset til fjernsynsprogrammets indhold, når du har lyst til at se en god film eller tv-serie. Med et Plusabonnement har du fri adgang til masser af gode film og nogle af verdens bedste serier.

Så det betyder vel den pakke er med i? Eller er det noget helt andet der menes? 

Søger selvfølgelig stadig svar på mit hovedspørgsmål :-) 

Mvh. Frederik

Er der ingen der har nogle ideer/forslag til hvad jeg kan gøre?

Mvh. Frederik

Find en anden leverandør.boxer og TDC har altid været de dyreste

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)