Spørgsmål

HomeTrio med mobil Basic

Jeg har en HomeTrio med mobil Basic abonnement tilbage fra TDC tiden med adgang til multirum og optagelse som tilkøb. 640,- pr. måned.

Jeg har flere gang forsøgt at tjekke på YouSee.dk om mit abonnement med fordel kunne ændres til et standard YouSee abonnement pakke, men må helt ærligt sige at det er uoverskueligt og forvirrende at finde ud af om der kan foretages en ændring der ikke koster mere og som ikke giver os mindre, end hvad vi har med den gammel TDC abonnement pakke.

Som det er lige nu, så er jeg ikke sikker på at det kan betale sig at vælge at få hver part af vores pakke fra YouSee, jeg kan lige så godt se efter en kombination af løsninger på tværs af udbydere, hvis jeg alligevel skal lappe en pakkeløsning sammen selv.

Hvilken kombination af YouSee mobil/TVpakke/bredbånd er tilnærmelsesvis lig vores gamle TDC HomeTrio med mobil abonnement?

Hvad mister jeg og hvad får jeg i stedet?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Dette er jo et brugerforum, så næppe noget der kan svares på herfra, mener ikke at You See har noget der svarer til det, Mobil, Bredbånd og TV sælges som seperate produkter.
Tag kontakt til You See og forhør dig om hvad der kan tilbydes.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)