Hometrio Box Genstarter hele tiden

Hej 

Jeg har her til aften været uden tv...  hvilket også kan være hyggeligt - men årsagen er at min Hometrio Box genstarter hele tiden ???

Det er en Cisco Cis5030 box - og jeg har resettet den !!! hvilket ikke hjalp ?

Er der nogen der har en ide til hvad der er galt ?

mvh

Max

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Du skal kontakte hotline, din box er højst sandsynligt defekt.

mvh

Jan

Hej Jan

Jeg ringer til Hotline....  Thanks.

MAX

Hejsa, 

Jeg har samme problem: TV-boksen genstarter sig selv efter at have vist ca 10sek fjernsyn.  

Det er 

• Cisco CIS5050TDC-A/297
  • WinCE/5.0.1400
  • ROM 1.1060
Jeg ville hører om du havde held med at kontake hjælpen?

Venlig hilsen, 

Christian

Omdømme 2

Hejsa

Genstart og stop af tv-signal efter 10 sek er typisk et multicast problem.

Det sker hvis homeboxen ikke kan se din tv-box korrekt og oftest hvis der er sat en ekstra router på eller andet der kan forstyrre på netværket. Det er meget vigtigt lige at tjekke det først og tv-boxen tilsluttet homeboxen direkte og er der ikke andre netvæks enheder på der kunne uddele ip adresser så er det med at kontakte hotline med det samme.

mvh

Jan

Der er en switch tilknyttet routeren, men TV signalet kommer direkte fra routeren.  Desuden har den switch været på i ca 3år uden nogen problemer tidligere.  Der er enda intet tilslyttet switchen p.t.  Det lyder usandsynligt at det skulle være støj på netværket - desuden er alle komponenter jo impedance-matched og kabler er par-snoet, så det burde virkelig ikke være et problem. 

Venlig hilsen,

Christian

Omdømme 2

Det er nu ikke støj på netværket jeg tænker på men jeg tror at det bedste ville være at kontakte hotline så de kan oprette en fejlsag på dig. Uanset om årsagen er hjemme ved dig eller centralen er det jo stærkt utilfredstillende at have et produkt der ikke virker Glad humørikon

mvh

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)