Hometrio

Hvad sker der for hometrio.... det går sku ned hele tiden tv.

7 Kommentarer

Hvad er det for en kundeservice i har på tdc, vores tv gik ned igår og vi har prøvet at gøre som i anbefaler at slukke anlægget utallige gange, men der sker ikke en dyt, den kan ikke engang finde ud af at indstille uret . Har prøvet at ringe men får bare besked om at i har for travlt. 

Jeg overvejer altså kraftigt, at finde en anden udbyder i er for dårlige til kundeservice.

V. h

Birgitte Stark

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Dette er ikke kundesevice men et forum af kunder som dig...

1 uret på boksen kan ikke indstilles da det bliver stillet af nettet du bruger.

Boksen kan nulstilles ved at tænde og slukke 4 gange (knapen bag på)

Håber dette hjælper..

Jeg har nu prøvet at holde anlægget slukket i timevis og prøvet at tænde og slukke efter anvisning 4 gange, men nej den an stadig ikke finde noget som helst ikke en gang tiden

Tak for rådet men det virker heller ikke den siger kl er 17.45 

Jeg synes ikke tdc kan reklamere med åbent søn og helligdage, når man hele tiden får denne besked.... vi kan desværre ikke besvare dit opkald, skal man virklig være uden tv hele påsken Trist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej hartwig.

det problem du har,burde hjælpe med en nulstilling(som tigerdyret skrev!) men der er også landsdækkende udfald!!,her virker det fint det hele endnu! her er et  par link.Blinkende humørikon

Prøv at læse de forskellige tråde omkring kundeoplevelsen af TDC TV (Hometrio) her på forum. Det er ganske interessant læsning - du er ikke den eneste, der oplever problemer med at streame TV og det har stået på i årevis uden TDC har evnet at løse det. Bemærk også at TDC sender streaming TV i en af de laveste bitrates (og dermed kvalitet) af alle udbydere: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1274258458. Jeg synes, du skal henvende dig til TDC igen og bede om en forklaring og kompensation.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)