Home Trio/TDC TV

• Guide
  • 26 kommentarer
Jeg har efterhånden haft Home Trio i mange år. Nu ser jeg på TDCs hjemmeside, at man slet ikke kan købe Trio længere (dog fiber) og at pakkerne nu hedder TDC TV og de ser ud som et godt alternativ til Trio, da se & optag er inkluderet i prisen. Desuden kan man få HDTV til 19 kr. pr. md. mens os med Trio skal bøde 79 kr. pr. md. Og desuden er der en væsentlig hurtigere internetforbindelse. Så der er vist ingen grund til ikke at skifte, så jeg skal have ringet til TDC. Undrer mig bare over, at der skal komme en tekniker på besøg, da jeg mener at have alt "udstyret" i forvejen.

Man mister selvfølgelig sin fastnettelefon.

Venlig hilsen Finn

PS! Dette er sikkert en gammel nyhed, men jeg er ikke på TDCs hjemmeside hver dag ...

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg har selv haft hometrio en del år men konverteret til tdc tv for Ca 4 måneder siden.

Det har jeg aldrig fortrudt.

Billede kvalitet er meget bedre.

Du får dog tilsendt en ny homeboks ( den hvide ) da den gamle ikke kan bruges mere og den er altså også væsentligt bedre.

Det koster dog 299 kr mener jeg at jeg gav at konvertere til tdc tv.

Jeg havde ikke en tekniker ude da det jo kun er en ny homeboks der skal tilsluttes og opsættes.

Tak til groothe

Det bekræfter bare at det er det rigtige, jeg er i gang med.

Venlig hilsen Finn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P