Home Trio Optagelse stopper før tiden.

Når jeg optager en udsendelse på Home Trio stopper optagelsen ofte før udsendelsen er slut. Jeg mangler således de sidster 10-20 minutter af optagelsen.

Jeg har forsøgt med at opdaterer min modtager, men tilsyneladende sker det alligevel. Det er dog ikke således at det er alle udsendelser det går galt med, men det sker periodisk.

Hvad skal jeg gøre ved dette problem?

Poul

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det sker når nogle TV-programmer bliver forsinket, og det næste så også er forsinket og det vil du måske optage, men din optager starter stadig optagelsen på det planlagte tidspunkt, altså for tidligt i forhold til udsendelsens start og slut.

Du kan under instillinger for optagelse ændre på hvor mange minutter der skal optages efter planlagt stoptidspunkt.

Hvis der nu er fodbold/håndbold/tennis/cykelløb som ofte trækker ud, så kan man sætte den til at optage det næste program også, så er det godt nok 2 optagelser men man får da det hele med.

Mvh

Kim

Den køber jeg så ikke helt. Jeg har det samme problem. Derfor har jeg tit sat optagefunktionen til at slutte lang tid efter reele sluttid og alligevel går det galt....også periodisk i mit tilfælde.....nogen kloge svar derude...andre med samme?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg bruger optagefunktionen rigtig meget og har næsten aldrig problemer med, at optagelsen stopper før programmet er slut.

Jeg oplever kun sådanne problemer hvis der har været en Live udsendelse - for det meste sport - som er trukket i langdrag, tidligere på dagen og dermed har skubbet hele sendeplanen.

Mvh

Kim

Har også problemer med harddisken...Sommetider (tit) optager den kun 3 minutter af det program jeg har sat den til at optage!!Jeg betaler for den funktion og så skal den også bare virke!!Er der nogen der har en ide om hvad der er galt??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hvspl10

Der ligger også en anden tråd om optagelser der stopper før tid. Jeg kopierer mit svar derfra:

Vi oplever et stigende antal fejlmeldinger på dette. Vi arbejder på at finde en løsning på problemet.

Du kan følge med i status på fejlretning på vores Driftsinformation Her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=580149042&dogtag=p_help_abo_drift...

Mvh. Gitte

Til trøst så sker det også for mig, jeg har ikke fået en løsning på det endnu, håber det kommer

Hilsen Jens Thomsen

Vi har stadig problemer med, at optagelsen stopper før tid. I skrev i 2011, at der var en løsning på problemer, men der er ikke nogen henvisning til løsningen.

Hvordan undgår jeg, at mine optagelser stopper mit i en udsendelse?

Mvh Bgodske

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P