home trio

Kan det virkelig passe.

Jeg overvejer at anskaffe home trio og sidder og ser på de forskellige muligheder. Jeg synes dog ikke det er særligt attraktivt at jeg skal vælge den dyreste løsning for at få TV2 News med - til gengæld har jeg selv med den "billigste" løsning fem tyske kanaler det synes jeg er meget ufleksibelt og slet ikke noget jeg ville vælge - ærgerligt - synes blot i skal vide hvordan det opleves som forbruger.

Venlig hilsen

Jens

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

har somme holding som dig--- men det er ikke kun TDC , der har de faste program pakker- det har alle

antenneforeninger. men efter div. tv aviser er der en ny medielov på vej. der skulle være skruet sammen

på den måde, at TV brugere kan få de kanaler som kun de har behov for. (men politiker--du ved)Meget glad humørikon

MVH. 2515

Jeg så lige den løsning som Fulrate tilbyder 28 kanaler den synes jeg er ret godt sammensat - men enig det villa være fint selv at kunne vælge - eller i det mindste vælge nogen fra - lige den der med de fem tyske kanaler synes jeg sprang noget i øjnene - men der skal da nok være nogen der er vilde med den. :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)