Home Duo Media TDC TV holdt op med, at fungere

Hej TDC.

Jeg har TDC Home Duo Media, en type abonnement I ikke udbyder mere. Det er bredbånd med TV mulighed på devices som PC, tablet, smartphone etc. Har fungeret upåklageligt indtil Torsdag den 19.11.2015. Ingen af de enheder jeg bruger kan "se" tv det være sig PC, tablets, phones etc. Det skete samtidig så det udelukker enhederne. Tilbage er routeren (Homebox 2 eller 3). Gjort de forskellige ting som genstarte og resette uden resultat. Der er fuld internet forbindelse iøvrigt inkl. IP telefoni så netforbindelsen fejler intet. Det bringer mig igen til Homebox routeren. Jeg har set i en anden tråd, at I har lavet nogle opdateringer til TDC TV i denne måned. Har stærkt på fornemmelsen, at det har noget med det at gøre evt noget ændring, som i kombination med min Homebox medfører fejl.

Nogen idé?

Mvh Bjarne

1 Kommentar

Hej igen.

Glemte lige, at nævne at jeg testede TDC TV (Home Duo Medie) med min iphone via 4G opkobling, og der virkede det perfekt ... bortset fra naturligvis TV2 som kun kan ses over TDC bredbånd. Så det ligner meget noget med en ændring foretaget hos TDC evt i forbindelse med en eller anden manglende opdatering af Homebox eller noget.

Mvh Bjarne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P