Svar

Home box slukker

Min Home box er begyndt, at slukke efter 2 timer, det startede i dag da vi skulle tænde TV'et der var bare et stort rødt kryds på skærmen. Så slukkede vi boksen og tændte igen og så virker den igen, men går ud igen efter et par timer, det bliver den så ved med - hvad skal jeg gøre?

icon

Bedste svar af MaleneLT 2 juni 2015, 14:57

Det viste sig, at det var Home Boxen der var gået i stykker, så jeg har fået sendt en ny og nu virker det.

Se original

3 Kommentarer

Hej MaleneLT:

jeg vil mene at du skal prøve at genstarte din home box det gør du ved at tag fjernbetjeningen,

og gå ind i menu og find det hvor der står genstart home box, det vil tag nogle minuter og den vil

så starte op langsomt igen, og hvis det ikke hjælper skal du slukke for den og vent i 5minuter så tænd

igen, men den home box du har er den til telefon + tv og computer i samlet pakke kan du ikke bruge

disse mens den genstarter, prøv om det kan lykkes mvh HC21. Glad humørikon

Det viste sig, at det var Home Boxen der var gået i stykker, så jeg har fået sendt en ny og nu virker det.

MaleneLT:

Så er alt i den skønneste orden ja jeg havde min anelse at det kunne være defekt, men det kan man så

ikke vide på forhånd for hvis du havde meld tilbage, om at det ikke virkede efter hensigten ja så ville jeg

have bedt dig om at få en tekniker til at se på den, for han ville kunne se om der var en fejl i den men

det ser vi at det nu virker for dig, så held og lykke med det og tak for dit svar på løsningen.

MH HC21. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P