Spørgsmål

Hjælp - vores homebox viser kun youSee logo

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej
Vi kan ikke få kontakt til vores homebox. Når vi tænder den kommer der kun et youSee logo frem. Er der nogen der ved hvorfor og hvad der kan være galt?
Jeg vedhæfter lidt foto af den kasse jeg kalder homebox, den står ovenpå en panasonic DVD afspiller..... :-)
mvh Pia

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du prøvet at nulstille den? https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/genstart-og-nulstil-homebox
Tak for kommentaren og henvisningen. Nu kommer jeg lidt i tvivl om vi snakker om det samme.
Jeg syntes billedet i det materiale som linket henviser til, viser et foto af en router? Den dims jeg taler om er den kasse der står sammen med TV'et. Den kasse kalder jeg en homebox og den er forbundet med en ledning til routeren. Men jeg skal måske prøve at genstarte/nulstille routeren også. Vi har nemlig prøvet at slukke og tænde for homeboxen 3 gange.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan aldrig skade at genstarte router først. Jeg kiggede bare efter en side, hvor man kunne genstarte/nulstille en homebox. Er der ikke et lille hul i din "homebox", hvor man kan nulstille den? Hvis den hænger i et opstarts billede, er der vist ikke andet at prøve.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)