Hjælp TDC med fejlfinding


Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

  • Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Kære TDC TV bruger

Vi har brug for din hjælp.

Nedenfor, beskriver jeg 3 forskellige fejl, vi kender til, men som vi ikke kan genskabe hos os selv. Vi kan derfor ikke rette fejlene, når vi ikke har dem selv.

Derfor har vi brug for nogle, som vil hjælpe os med at finde ud af, hvordan vi skal rette vores system, så nedenstående ikke længere skal være fejl hos nogle.

Det er vigtigt, at du læser grundigt om fejlene og kun melder ind, hvis du virkelig oplever én af disse fejl. Hvis du er i tvivl, er du selvfølgelig meget velkommen til at spørge.

Hvis du kan se, at du oplever netop det, som er beskrevet i én af nedenstående tilfælde, skal du sende en Privat Meddelelse her på forum, til mig. Kan du gøre, ved at klikke på dette link: Send PM til Patrick her på forum. 

Den skal indeholde et kontakt nummer, hvor vi kan få fat i dig og aftale nærmere. Hvis du har en  en email adresse, må du godt sende den med også. Med skal også være, hvilken én af de tre fejl herunder, du oplever.

Det er vigtigt for TDC at levere løsninger som fungerer. Dette hjælper du med, hvis du har én af fejlene herunder og vil hjælpe os med at løse fejlen hos dig.

Du hjælper altså både dig selv og andre kunder, som måske har fejlen.

På forhånd tak.

 

1:

Afspilningsvindue kommer ikke frem:
Oplever du, at afspilningsvinduet i nederste venstre hjørne ikke kommer frem når du forsøger at afspille musik via TDC PLAY på TV?
Enkelte oplever at genstart af digitalmodtager giver periodisk adgang. Dog er dette ofte kun i en kort periode, hvorefter afspilningsvinduet forsvinder igen.

2:

Afspilningsvindue kommer frem, uden lyd:

Oplever du, at selvom afspilnings vinduet kommer frem i nederste venstre hjørne og ser rigtigt ud, så kommer der ingen lyd?

Enkelte oplever at genstart af digitalmodtager giver periodisk adgang. Dog er dette ofte kun i en kort periode, hvorefter lyden forsvinder igen.

3:

Lyden ”hakker” under afspilning
Oplever du, at afspilning af lyd starter fint, men efter et stykke tid begynder lyden at ”hakke” og eventuelt stopper helt?
Enkelte oplever at genstart af digitalmodtager giver periodisk adgang. Dog er dette ofte kun i en kort periode, så begynder lyden at ”hakke” og forsvinder igen.

Bemærk!

Du skal ikke have alle ovenstående fejl før vi godt vil høre fra dig, blot du har én af dem, hører vi gerne.

Tak for din tid

Hilsen

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)