HD TV

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

hvornår kommer der nogle flere kanaler i HD. tænker på TV2 FRI. og de andre VIASAT film kanaler bla.

MVH

Lars

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej LarsZ

Det er noget, der bliver kigget på løbende, men hvornår du kan forvente at få flere HD-kanaler, kan jeg desværre ikke sige.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa.

Jeg er skam også nysgerrig på, hvornår der sker noget nyt, for jeg har spurgt efter kanaler (både almindelige og HD-kanaler), helt tilbage fra jeg startede med den dengang kaldte HomeTrio  - i dag TDC TV.

Alligevel har TDC ikke gjort noget som helst ved disse kanaler (alm. og HD), men til gengæld laver De nu igen om, som De vil, og fjerner kanaler - denne gang 4 alm. og en HD, men folk mister i stedet kanaler - OGSÅ HD, men skal stadig betale det samme (plus abb. stigning 1. Januar).

Det er skam også måden at vise kunderne, at I gør noget for dem (hvilket jo ikke var et problem med børnekanalerne og golfkanalerne).

Og som også nævnes i anden tråd fra Bitness, samt en meget træls ting. Når man "endelig" får nye kanaler, giver I os blot dobbeltgængere, så folk både har kanalerne i alm. og HD.

Kan I ikke vise noget mere interesse for Jeres TV, i stedet for, at I sætter alt for meget af det på den mobile side ???

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)