HD På flere skærme (2015)

Situationen er den at vi i god tro bestilte HD til vores tv.

Vi har 40mbit og havde før 3 SD strømme. (Multiroom til hovedboks +2 tv)
Nu har vi jo så logisk nok en HD og en SD. Det kan da seriøst ikke passe at man 2015 ikke kan se 2 HD kanaler samtidig. Og hvis man nu tager 20mbit til 2 HD kanaler så vil man jo have 20mbit til det ekstra. Også endda selvom du skifter HD kanal. (Fik afvide af en TDC medarb. At den tog ca. 20mbit at skifte kanal). Det må jo ku fixes.

Kan da også se at jeg bestemt ikke er den første som ønsker det her. TDC må da gå op i konkurrence og ønske at være i front!

Jeg har virkelig prøvet at finde noget om dette. Og kan se at det er et utrolig væsentligt problem som det bestemt ikke er første gang TDC hører om. Jeg fandt faktisk tråde helt tilbage til 2009. Altså 7 år med akkurat samme problemstilling.

Skriver det her fordi man i næsten hver eneste tråd kan læse om at TDC gør meget for at komme dette problem til livs. Kan bare ikke forså dette skal tage så mange år. Og man stadig ringer ind og får akkurat samme svar som folk har fået i alt den tid.

Jeg er en god kunde. Som har støttet jer og snakket godt om jer i over 10 år. Har plus abb. Og multiroom og stor pakke. Og giver ca. 1000kr om måneden for dette her.

Men må da indrømme at det her simpelthen ikke er optimalt.

Undskyld mine mange sætninger men mærk min frustration. (Og RIGTIG mange andres)

Mvh
Mike

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$