Spørgsmål

HD kanaler som standard

Hej, jeg har måttet erfare at jeg det sidste lange stykke tid er blevet opkrævet 19kr/måned for HD kanaler selvom det længe har været standard. Og yousee nægter at refundere mig. Hvorfor er det i ikke bare fjerner dette gebyr fra alle abonnenter? Ifølge supporter har yousee 1.1 million brugere og det ville være umuligt for jer men jeg tror nu mere at 1.1 million gange 19kr hver måned skæpper godt i kassen.

SÅ TJEK JERES REGNING.

Mvh Kent

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
På Kabel TV er så godt som alle kanaler i HD, det forholder sig anderledes på DSL, der er ikke tilstrækkelig båndbredde til HD kanaler, andet end nogle enkelte.
Badge
Kentex7 skrev:

Hej, jeg har måttet erfare at jeg det sidste lange stykke tid er blevet opkrævet 19kr/måned for HD kanaler selvom det længe har været standard.

Hhmm. - Jeg betaler 79 kr om måneden for HD kanaler - men ved ikke om der er andre regler for Fiber løsning.?
Omdømme 7
Badge +6
Der er extra betaling når det er DSL, og tilsyneladende og så på Fiber, det er åbenbart sådan i modsætning til Kabel TV, der er ingen extra betaling, derefter det Standard, såfremt at kanalen er i HD, og det er langt de fleste.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Kent

Det er helt korrekt som Radiomanden er inde på i forhold til signal via telefonstikket (DSL).

Afhængig af tilgængelig båndbredde er det muligt at tilkøbe HD-kanaler. Det kræver som minimum en hastighed på 8,5 Mbit/s og koster 19 kr./md.

Jeg håber at du vil melde tilbage og markere bedste svar, hvis du føler at du har fået afklaring :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)