HD kanaler placering

Ok nu begynder jeg virkelig at blive gammel mands sur, jeg ringede til support for langt over et år siden og spurgte om de 3 hd kanaler på 123 124 125 kom ned til de på kanal 60+ område.. supporter sagde det skal jeg nok bringe videre..... men der er nada sket og nu er der kraftdedme kommet tv2 news ind på kanal 63!!! Og der er kanal 62-65-74-76 fri til det!!! Og hvad laver cnn på 73?? Hjælper heller ikke at lave favorit liste når boksen genstarter imens man gør det og ikke gemmer det grrrrrrr..

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Bitness

Det er ikke så tit, vi ændrer på rækkefølgen af kanaler, men vi gør det engang i mellem. Det er dog ikke alle ønsker, vi kan imødekomme, men det skal selvfølgelig ikke forhindre dig i at ændre dem selv.

Der er desværre nogle, der har oplevet genstart, når de ændrede kanalernes rækkefølge, men der er netop kommet en opdatering, der burde have løst det. Har du prøvet for nyligt?

Der er faktisk en anden tråd, der omhandler det samme emne. Den finder du her: Boks crasher ved omrokering af kanaler

Nej jeg har ikke fået opdatering endnu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P