harddisk recorder og andet

Jeg overvejer at skifte til TDC TV (  og bredbånd, telefoni + extra tv, ikke plus abb. ), men 

Nogle spørgsmål melder sig:

Kan jeg fortsat optage udvalgte programmer med min samsung bd8900?

Kan jeg se tv på min samsung galaxy tab 3 wifi p5210?

Hvor er HD tilvalg når man vælger tdc viasat stor pakken?  Og er det 19 kr pr kanal i hd?

hvorfor figurerer korup antennelaug;  som er min nuværende bredbånd/telefoni ( og tv ) udbyder ikke på listerne når man er igang med at bestille?

2 Kommentarer

Ok, så får man nyt login..

jeg kan godt se at harddisk spørgsmålet er stillet før..men det jeg fandt var i 2013, der er vel sket udvikling i tdc siden.

/t5/Tv/Ekstern-harddiskoptager-2013/m-p/120488/highlight/true#M6764

Omdømme 5
Badge +4
Du skal ikke regne med at du kan optage med din harddisk optager. Som der stod i den post du henviser til, er der indbygget HDD i den kasse du modtager fra TDC. For at kunne optage med din samsung harddisk optager, kræver den at der er signaler til den Tuner (TV-Modtager) der er inde i optagerren. Dette er IKKE tilfældet med TDC TV. Her kommer signalet fra telefonlinjen. Modsat f.eks. YouSee der kommer fra et antennestik (Kabel), eller Boxer (Hus antenne) Den post du linker til gælder nok stadig, da konceptet i hvordan TDC viser TV ikke har ændret sig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)